2008.10.03. 13:11 | Szerző: -Ani-

Még mindíg fáj a lábam, tegnap mindent sikerült megcsinálnom, ablakpucc is megvolt.
Ablakotpucolni senki sem szeret szerintem, de van hozzá egy jó receptem:
-Végy egy tábla finom csokoládét, én a trüffelt szeretem.
-Ne izgulj most nem hízlal, hisz ledolgozod!
-Fogj egy jó CD-t, bele a lejátszóba, hang kakaón..... és már el is kezdheted!
-Egy kocka csoki, egy ablak, popsi riszál, kéz szorgosan dolgozik, szól a zene, lehet         álmodozni, gondolkodni és énekelni is közben.
-Észre sem veszed és elkészülsz, sőt hiányolni fogod, hogy miért nincs több ablak! :)))
Ronda, hideg az idő, hülye fázós hangulatban vagyok, nem sokáig ugyanis Marcinál a suliban papírgyűjtés van, és mindjárt viszem az újságokat.
Olyan szorgalmasak minden évben a gyerekek, viszont felháborító mennyire kevés pénzt adnak nekik a papírért!
Délután könyvtár, és gyakorolunk a gyerkőcökkel nyugdíjasnapra. Palóc meséket fogunk előadni, az egyiket hangyányit színdarab formában. Ma még rajzolnom kell a díszletet is, amit majd együtt színezünk ki.
A nagyobb fiúkkal nehéz lesz, jönnek az osztrák lányok hétvégére.
Marci minden este velük beszélget msn-en. Megbeszélték a srácok, hogy bringával várják az autót a faluszélen, díszkiséretet adnak. :)))
A klubkulcsot is oda kell adnom, és Marci már hét elején kijelentette, hogy nem este 8-ig akar "kinnt" maradni. Őrület!!!! Még csak 11 éves!
Ezek a fiúk.... már most mutatkoznak rajtuk a férfiasság gyengéi... :)))

olyan régen hallottam.... Hevia, szeretem a zenéit... ez különösen tetszik



és a zenész is : )


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr33694139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.10.06. 01:38:41

Nem szeretek ablakot pucolni:P
Pihentesd az achillesed, ne szórakozz vele! (jah, nemtom én sem mi a gyógyszer rá:P)
Marci pedig? Hát ez már csak így megy manapság, sokkal hamarabb kezdik a kölykök...
süti beállítások módosítása