2008.09.28. 20:30 | Szerző: -Ani-

Ez a hétvége is hamar véget ért! Szombaton szüreti felvonulás volt a falunkban.
Tavaly sokkal látványosabbra, színesebbre sikerült, 2007-es képek itt:
indafoto.hu/atom/szureti_felvonulas_kissomlyon_
azért aki idén részt vett benne meg volt elégedve....
Marcus is vonult, méghozzá az én egyik dirndlimben, osztrák, bajor népviselet, igazán tűzrőlpattant menyecske vált 1-2 órára belőle. :)))
Én még mindíg nagyon köhögök, de remélem lassan véget ér ez a buta kór, Tónival literszám ittuk a mézes teát... javulgatunk...
Olvasok, olvasok.... Méhes György: Emmi-jét tegnap este, és ma reggel "végeztem ki", már alig várom, hogy elkezdhessem a következő könyvet.
Őszi képeket kerestem a blogra.... megvannak a szokásos lelőhelyek, viszont mindíg felbukkan valami érdekesség, így volt ez most is.....
Találtam egy blogot, ami nekem nem igazán tetszett, sok volt benne a csicsás giff és hasonló, mostanság elég sok ilyennel találkozok. Nem szeretem a csupa, csupa angyalkát, tündért, rózsát.... ez a blog kalauzolt tovább, kedvencei közt leltem egy nevet: Kacat
-Nosza nézzük meg! és ottragadtam. Két napja olvasgatom, (tőlem is be lehet lépni.. oldalt..) tetszik. Jó pár bejegyzésén túl voltam már, amikor rájöttem, hogy kerekesszékhez  kötött a blog írója. No comment..... csak annyit: micsoda lélek! Szeretet, vidámság, szenvedés és szomorúság, a pillanat szépségei és minden, egyszerre, ami a blogját jellemzi.

az a szép fejkendős menyecske a szélén.. Marci

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr28686165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása