2008.09.15. 08:54 | Szerző: -Ani-

Mozgalmasan telt a hétvége, ahogy ez mostanában lenni szokott.
Pénteken rengeteg új könyv érkezett a könyvtárba, már a második szállítmány.
Szombathelyről és Celldömölkről érkeznek a friss könyvek, amit időnként cserélnek, nagyon jó dolog. Haza is hoztam mindjárt egy tucatot, remélem sikerül minél előbb kiolvasni... hogy mikor...?
Majd tv helyett....
Eltűnt egy fázis a házban, áram nélkül volt a fél nappali és a fürdőszoba, tiszta romantika, gyertyafényes tusolás, igazán tetszett, szombaton el is hárították a hibát, hála nem volt nagy baj.
Meglátogattam Eddy barátunkat a szombathelyi kórházban, ma műtik másodszor, nagyon beteg, ebből a látogatásból fakadt azt hiszem a vasárnapi bejegyzésem.....
egy korábbi:szerintem.blog.hu/2008/04/08/eddy_1
Nyáron itt nyaralt két osztrák lányka a nagyapjánál, Marci jól összebarátkozott velük, pedig ők már nagylányok 15, és 18 évesek.
No hát egész hétvégén a 15 éves Biancával msn-ezett, jó nyelvgyakorlás, délután még a haverok is bekapcsolódtak, csak iilyeneket hallottam a szobából: -Imádom az internetet!
Marci azt hazudta 15 éves, a többiek is lódítottak. :))))
Bécsben is lesz októberben szünet, mert jönnek a lányok, Marci már most elkezedte az alkudozást, az esti hazajövetel időpontjáról.
Ej! Mi lesz később?.... Kétszer már túléltem, Gábor, és Tóni sem volt egyszerű eset. :)
Még jó, hogy van laptopom! Szerintem ha  Marci hazajön, máris ugrik a gépbe...
Bezzeg az én időmben! Istenem! Milyen jó ett volna egy kis internet!!!!!!!!
Nekem 8-ra kellett hazaérnem, viszont ha nem voltak otthon.... futottam kilómétereket, versenyt az idővel, hogy előbb érkezzek haza, mint az anyukám, 10 előtt. Persze akkor én már nagyobb voltam mint ezek a gyerkőcök....
Ezen a nyáron sokat nyúlt a gyerek, már nem olyan kis duci, kétszer annyi időt tölt a zuhany alatt és a tükör előtt mint eddig, naponta többször átöltözik és türelmetlen.
De este ugyanaz a kis 11 éves mackógyerek, akit lehet becézgetni, hozzám bújik, cirógatom, és mesélek neki. Ha egyedül van katonákkal játszik, tele van olykor az egész ház a játékaival. Tegnap ki k
ellett menni a reptérre délután, és nem győztem a játék fegyvereket az autóból kipakolni, mert előtte ott játszott a Marci.
Szóval még nem kell aggódnom! :))))


"A legnagyobb ajándék, amit gyermekünknek adhatunk, a feltétlen szeretet, a széttárt karok és egy készséges fül."

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr95663944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.09.16. 13:39:01

Milyen jó is az, amikor elmondhatom a dolgaimat s mondandóm kézséges fülre lel... :)
süti beállítások módosítása