2008.09.02. 12:32 | Szerző: -Ani-

Vége a nyárnak, elkezdődött az iskola, és ha túl vagyunk a tanévkezdéssel járó gondokon, lehet törni a fejünket a jövöévi nyaraláson.
Találtam egy haláli cikket! Igazi vakációzni való helyről van szó, azoknak akiknek már minden unalmas.

"Európa első nudista városkája, a francia Cap d'Agde úgy döntött, hogy át áll a teljes pucérságra. A dél-franciaországi település lakói nemcsak tengerparti strandjukon, hanem az utcán, a bankban, a hivatalban, a boltban is meztelenül járnak-kelnek, legalábbis nyáron. A környéken nagy felháborodást keltett az arculatváltás, de mivel a lakók, ha elhagyják a várost, felöltöznek - nincs mit tenni ellenük, a nudizmust és naturizmust kedvelő turisták azonban elözönlik a várost, amely jócskán meggazdagodott." (Sz.F.)

Hű az anyját! Nem semmi, nem szeretnék ott élni!
Bizonyára vannak előnyei, például:
- nem érhetik a háziasszonyt inflagranti a postással, szomszéddal stb....
- egy formás nőnek... férfinak könyebb munkát találni...
- nem vesz "zsákbamacskát" az ember...
- hivatalokban, orvosi rendelőben élvezet a sor kivárása....
- az apukák előszeretettel vásárolnának, mennének szülői értekezletre, vagy a gyerekért..

szerintem azért egy kis testfestés nem ártana például így......


kis dekoráció, és mindjárt barátságosabb a biciklivel közlekedő anyukák látványa

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr34644712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jéel · http://laci.blog.hu 2009.01.13. 13:55:27

Kommnet helyett egy kép. Nem Cap dAgde-bol, csak Pozsonyból.

laci.blog.hu/2009/01/12/vissza_a_termeszetbe

nemiswan 2010.03.19. 16:41:25

Sztem,nem olyan rossz :) én szeretek itthon meztelenkedni..talán utcára is kimennék,ha mindenki úgy lenne:))

Én hát. 2014.07.14. 08:35:36

Hát, ide nem nagyon irkáltak mostanában.Egyébként egyetértek a meztelenkedéssel/ nudizmus, naturizmus/. Tíz éve voltam először nudista strandon, még Balatonakarattyán. Nagyon jól éreztem magam. Akarattyáról átkerült Balatonakaliba, közelebb hozzám. Nyaranta mindössze kétszer- háromszor megyek le. Újabban itthon az udvarban is meztelenül vagyok, ha jó az idő.Néha még kerékpározni is meztelenül szoktam.Kifejezetten jó érzés, igazán felszabadultnak érzem magam.
süti beállítások módosítása