2008.08.22. 22:28 | Szerző: -Ani-

Őrület! Ma végre úgy néz ki, hogy van net. De csak úgy néz ki, mert olyan lassú.....
Két napja bíbelődnek vele, antenna csere, modem csere, mindenkinél jó, csak nálunk nem.
Iszonyú lassú, semmit
nem tudok megnézni, órákig tölt be!
Az egészben az a borzasztó, hogy a szolgáltató monopol helyzetben van itt a faluban, jó drágán szolgáltatja a semmit.
Szerződés decemberig van, sajnos a jó lehetőségek itt elérhetetlenek, lefedettség stb. miatt. Még egy kevés türelemmel leszünk, de azt hiszem valami módon váltani kell.
Ez nem hiszem, hogy másoknak érdekes, viszont hol tomboljam ki magam.... hát a blogomon! :)
A nyaralás után nem csak ez az egy bosszúság ért, megérkezett a gépkocsiadó értesítés. Olyan autóra vetették ki az adót, ami nem is volt soha a tulajdonomban, tavasszal egyszer már tévedésből be is fizettem a rémes összeget, írtam az adócsoport vezetőjének, de hiába.
Kétbetűs rendszámmal már nincsenek is autók! Ezek teljesen megkergültek!
Az a baj, hogy lassan én is! Szerintem nekik is lassú a net, vagy átmentek időutazóba. :)
Sajnos ebben az országban mindent csak személyesen lehet elintézni, sorban állva, várakozva, ordítozva. Elvégre szóbol ért a magyar ember!
Ez még mind semmi! A gázszolgáltatót is fel kell keresnem, anyukámnak hónapok óta nagy összegű csekkeket küldenek, szerintem már a túlfizetése fedezi a jövő évi fogyasztását is! Igazán kedvesek, már nem csak nyugdíj előtakarékosság van, gáz elő takarékosság is! Mondja valaki, hogy nem a fantasztikusan fejlődő országok közé tartozunk!? 
Majdnem kihagytam a macskákat...
Ha már beszámolót tartok a bosszúságaimról, őket sem hagyhatom ki!
Franci egy doboz kölyökkel várt haza minket, a felét már szerencsére sikerült elajándékozni. Vajon mi jön még?....harapós kedvem van!

bele sem férnek a képbe...

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr75628520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.08.25. 15:56:21

Vannak kétbetűsek, szoktam látni RR rendszámmal. Lehet, hogy a "hivatali" gépjűrműadókat is már nekünk kell fizetni:P Ha meg problémázol majd jól átvilágítanak...
süti beállítások módosítása