2008.07.26. 08:00 | Szerző: -Ani-

Vagy esik, vagy fúj, amióta lent vagyok Balatonon.
Előzőleg azt írtam, délig alszom előtte hajnalban felébredek és 3-tól 6-ig olvasok, vagy írok.
Ez nem éppen a legjobb mert a tetőtérben a Marcit zavarom, földszinten a Tamást.
Érdekesen alakult az idei nyár, Tóni minden évben az olasz tengerparton mulatta a nyarat barátaival, Gábor Horvátországban. Idén Tóninak befejeződtek a felhőtlen diákévek, Gabinak elkezdődtek és ezért nem ér rá egyik sem.
Mi Balcsin esszük a tengergyümölcsét, amit magunkkal hoztunk, grillhusit, sült zöldséget és a tzazikit.
Nem elégedetlenkedek, így is nagyon jó minden!
Udvariban ráadásul találtam egy frankó helyet, ahonnan blogolni is tudok.
Egyelőre nem sok minden történt, Akaliban a galériában egy szép kiállítást néztem meg, csodálatos festmények voltak, és még
nagy kedvencemtől Fassel Ferenctől is láttam képet..... bár nem abban a témában, amit annyira szeretek tőle.
Badacsonyi borfesztiválon is voltunk, ahol Majka volt a sztárvendég, készítettem képeket is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr94589706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása