2008.07.21. 08:00 | Szerző: -Ani-

Elég éredekes volt a hétvége....
Marci beindult, itt nyaralt két német lányzó, ezerrel udvarolt nekik. Nem számított, hogy ő a 15-17 éves csajokhoz képest pisis, akkora önbizalommal vetette magát a dolgokba....
A vicces az egészben az volt, hogy öt rövidgatya, tíz póló föl-le vétele, balhé percenként, ez azért nem jó, az meg amazért, hajzselé, mielőtt elment nem lehetett mellette kibírni, Axe deo, az apja Mexx parfümje... hú... vadállat volt! Ezt követte a siránkozás az esti hazajövetellel kapcsolatban, őrület tíz órakor akart hazajönni!
No este nyolc körül jött a telefon, nagyobbik fiam hívott, felkereste őt két nagyfiú a faluból, mindkettő túl van a tizennyolcon, hogy rendelje haza a Marcit mert udvarolni szeretnének a csajoknak és Marci zavarja a köreiket. Gábor elküldte őket a fenébe, és megmondta így jártak, ciki a 11 éves kissrác teljesen kisajátította a lányokat. Ma utaztak haza és Marcival dumcsizták, sétálták végig az estét. Én láttam a lányokat.... nem mondom, féltettem a gyereket, kinéztek vagy tizennyolcnak, és nagyon csinosak voltak.
Ma mindenáron el akarta kísérni barátját az evangélikus misére, nem akartam engedni mondván a katolikus is lesz menjen oda. Végül kitaláltam a megoldást kísérje el mindegyik a barátját a misére, így két misén vettek részt 11-kor és délben. Remélem lesz hatása! :)
Én szőrnyű marhaságot műveltem...... Nem normális szolgáltatók cseszegetik a békés fogyasztót a hülye számláikkal, amit kétszer akarnak behajtani, most is ez volt számlákat nézegettem, összeraktam a héten befizetetteket stb. akadt egy-két papír, amit az ember nem szívesen dob szemétbe ezért gondoltam kandalló egy szál gyufa és kész.
Arról teljesen megfeledkeztem, hogy a férjem a kandalló jobb kihasználása végett, (becsövezi és lapradiátorokat is fűt majd) kibontotta oldalt egy picit a csöveknek és a keringető szivattyúnak. Mire eszméltem már az egész házban füst volt, nem lehetett megszűntetni, a végén vizet kellett belocsolni..... néhány bankos papír miatt :)
Júj... függöny mosás azt hiszem és efféle nyalánkságok következnek, nyaralás előtt csak erre vágytam! Nem rossz, ülsz a nappaliban nézed a televíziót és olyan szag terjeng mintha tábortűznél ülnél... már csak a szalonna hiányzik..

Címkék: blog tinik szerintem  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr35576910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.07.21. 11:32:05

Küldted a füstjeleket a Marcinak, hogy lassan már hazaérhetne:) Örülök, hogy legény a talpán a gyerek, neked meg sok sikert a kamaszodásához!:P
süti beállítások módosítása