2008.07.14. 14:05 | Szerző: -Ani-

Kialudtam a hétvégét de most is álmos vagyok, mert nagyon rossz idő van. Esik az eső, egész nap, én ezt jobban szeretem mint a meleget csak az álmosságommal nem tudok mit kezdeni. Igazán kitalálhatnának energia töltőt az embereknek, karra csatol, pár perc és huss fáradtság, levertség!
Kutya világ van nálunk a szó minden értelmében! Tegnap írtam az új kutyusról, Bandiról nehéz ügy, ha nem megyünk ki az udvarra nincs semmi baj, egymás mellett alszanak az ajtóban Bercivel. Amint kiteszem a lábam, ölik egymást. Jó lenne ezen a hatalmi harcon túl lenni már! Szegény macskáim is megszenvedik, fa tetején és kerítés tetején töltik a fél napot. Külön-külön egyik kutya sem hajtja őket, de ketten.....
Bandi

Édes kis puhaszőrű, falatka. Csak a szőre nagy, olyan könnyű és akkora hangja van... az ego-járól nem is beszélve! Nehéz dolga lesz Bercinek!
Körülbelül azt érezheti mint azok a nők, akiket egy 10-20 évvel fiatalabbra cserélnek... Szerintem
Dehogy akarjuk lecserélni, csak Bandika senkinek nem kell, nálunk meg van hely elég.
 

Címkék: blog szerintem  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr55567610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.07.17. 12:14:07

Ari kis pulikutya :)
süti beállítások módosítása