2008.07.02. 20:01 | Szerző: -Ani-

Nagyon meleg van, az emberek idegesek, türelmetlenek. Ennek ellenére lehet figyelmesnek és kedvesnek lenni egymással szemben. Példa erre, hogy "ebédidőben" érkezett a zöldséges, fel kellett mennem a boltba árut átvenni, és a mamám is elkísért. Mielőtt bezártam volna, azt mondta vesz egy hideg üdítőt, szegény Csaba, a postás most jön felfelé az autóval és biztosan örülni fog ebben a nagy melegben egy kis hideg italnak.
Ilyen is van! Nem csak Csabának, nekem is jól esett ez a gesztus az anyukámtól.
Sok, sok aprósággal, figyelmességgel szépíthetjük meg mások és evvel a magunk életét is.
Nem kell mindíg kaffogni mindenért! Saját magam bőrén tapasztaltam, hogy ha rossz kedvem van, harapni tudnék, átmegyek mosolygósba, nem kell hozzá sok idő megváltozik minden, akihez kedves vagyok, az viszonozza és egy kellemes nap áll előttem.


 


 

Címkék: blog szerintem kánikula  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr34550104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása