2008.06.11. 10:10 | Szerző: -Ani-
Tegnap volt a századik bejegyzésem. Elgondolkoztam rajta: vajon miért csinálom?
Az, hogy a Lévai Katalin, Gyurcsány Ferenc és ismert emberek, sztárok írják oké. De én?
Miért lehet érdekes másoknak az én életem vagy véleményem? Egyáltalán... tisztában vagyok vele, hogy publikus, akkor mennyire lehet ez őszinte? Hazudok....lehet....de kinek és miért? Igazat mondok....lehet, mi értelme? Segítek avval valakinek ha leírom....talán, az attól függ miről van szó. Divat? Nem tudom. A naplóírás évszázadokra nyúlik vissza,  asszonyok, kisasszonyok  írták féltve őrzött titkaikat díszes, füzetkékbe, könyvecskékbe, zárták, dugdosták, végül fenn maradt az utókornak, unokák olvasták, vagy kidobták a nagyi kompromitáló titkait.  Kislánykoromban rengeteget olvastam, tíz éves lehettem, de már Balzac, Guy de Maupassant, Jókai romantikus regényein túl voltam, és ezeknek a hatására többször fogtam naplóírásba, ami aztán szép lassan mindíg abbamaradt. Már akkor gondolkodóba ejtett, ha nem akarom, hogy egy titok kitudódjon, akkor miért írom le, őszinteség nélkül meg mit sem ér az egész. Ez most merőben más, kiderül majd meddig csinálom, magam sem tudom.
"A weblogot író célja általában az önkifejezés, gondolatai közreadása és az általa képviselt vélemények terjesztése. Témája sokrétű: lehet egyszerűen egy interneten közzétett személyes, egyéni napló, de lehet egyéni vagy csoportos politikai véleménynyilvánítás vagy üzleti jellegű kommunikáció eszköze is."
Fél éves vacilálás után álltam neki....a szerverek egyenlőre jól bírják a hülyeségeinket......


Akkor egy kicsit a mai napról is...
Marcipán elment kirándulni, nagyon készült, tegnap már korán lefeküdt, hajnal háromkor megérkezett közénk a paplanjával, és a "ciccel" (kötött takarócska, baba korától avval alszik) mert az izgalomtól nem tudott aludni. -Anya soká lesz reggel? -kérdezte félalvó helyzetben. No ekkor mentem ki a nappaliba, készítettem egy finom, zöldteát és négyig olvastam. Marci addigra teljesen elfoglalta az ágyam, így a nappaliban aludtam. Reggel ő ébresztett, ilyen sem volt még! Aggódok....szokásos, már tegnap elkezdtem a "papolást" mit nem szabad, mire vigyázzon......szegény gyerek, nagyon únta. Hazafelé beugrottam a piacra, vettem virágokat, el vagyok maradva, tavaly ilyenkor már minden balkonláda, cserép tele volt. Kertészetekben is körülnéztem, idén nagyon drága a muskátli stb. most kevesebb virágom lesz és kész! A virágoskertet nem szeretem, olyanom nincs, vannak virágaim ültetve, estike, egy két tő rózsa, stb. de nem ágyásokban, ahogy ez falun szokás. Ezeket is Apci ültette...én csak gyönyörködöm benne. A zöld a pázsit, a lapuvél, vérehulló fecskefű meg ilyen nyalánkságok..."botanikus kert" azt szeretem!
Még egy szép dologról lemaradtam idén, Jeli arborétum, rododendronok virágzása, el szoktam menni, no de se baj az arborétum virágzó bokrok nélkül is csodaszép, és közel van.

Anyával tavaly a Jeli-ben, Eddy fotózott

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr64514320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása