2008.06.04. 08:00 | Szerző: -Ani-
Osztálykirándulás elmarad, vagyis áttéve jövő szerdára az idő miatt. Tegnap egész este esett az eső, dörgött, villámlott. Szeretem a rossz időt.....én már csak ilyen vagyok! Bridget Jonest néztem, ki tudja vagy huszadszor már, Marci miatt ő most látta először, ez a film is a kedvenceim közé tartozik. Tóni tegnapelőtt negyedévszázados volt, fú ezt most igen hülyén fogalmaztam, öregítem magam. Gábor szombaton rendezett neki egy szupi születésnapi bulit, vaddisznó pörköltet főzött, bográcsban és két tortát is csinált az öccsének és barátainak. Örülök, hogy így szeretik egymást, nagy az egyetértés a két gyerek közt. Tónival este sokáig beszélgettünk, msn-en kamerával, nagyon boldog volt, vett egy új laptopot és azt próbáltuk ki. Hála az égnek, hogy neki nagyobb teljesítményűre van szüksége, mert így az enyém lett a másik. Nagyon örülök neki, szép, és "mindent tud". Nem kell többet a Marcival hadakoznom. Mindíg játszani akar! No nem mintha én nem, előfordul, hogy napjában többször is odaülök egy-egy percre a Zuma Deluxe játékkal játszani. Egy kis házimunka, egy kis játék..... Az összes pályát végig vittem már, negyon jó. Szerintem nem kellett volna ezt sem leírnom, kiderült mekkora gyerek vagyok.....
Szeretek egy csomó játékot, például péntekenként viszem a könyvtárba, utána a kultúrba a társasjátékokat és játszok a gyerekekkel, már "megfertőztem" néhányat a scrabble játékkal, imádom! Hagytam egy párszor magam megverni, így kedvet kaptak, persze segítettem is, ez olyan volt mintha magam ellen kűzdenék.....Általam rájöttek, hogy még lehet a régi játékokkal is jót játszani, nem csak a számítógépes dolgok létezenek. Vasárnap panaszkodott egy iparművész, aki foglalkoztatta a gyerekeket, hogy valótlan színekre festik ki a gyerkőcök az állatokat pl.: lila tehén.....azt tudjuk miért, piros vagy kék kutya stb. Sok gyerek fejében a rajzfilmeken, vagy épp a számítógépes játékban látott világ szerepel. Nagy hiba!  Én roppant mód örülök, amikor Marcipán vonul a "katonás" kosárral és levezényel egy csatát, egyedül, mert azt is tudni kell. Persze akkor már nem vagyok boldog, amikor mindenhonnan nekem kell összeszedni az "elkóborolt" hadsereget...Szoktunk játszani együtt is.
Nem véletlenül van néhány játékon feltüntetve 10-99 évig....

Címkék: blog játékok szerintem játszás  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr27502368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.04. 22:09:08

:) A "Telepítendő" mappába már betettem a Zumát:) Micsoda véletlen:)

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.04. 22:09:38

Ez most kék kutyák és zöld tehenek rajzolgatása közben jutott eszembe:P
süti beállítások módosítása