2008.06.03. 12:14 | Szerző: -Ani-
Mi az ami rettenetesen csípi a szememet? Állati meleg van, vetkőznek az emberek és elővillannak a hiányosságok. Hiányosságok? Nekem az, amikor szép, fiatal nőn tetoválást látok, sajnos rengeteg van belőlük. Förtelemes a szilikon pántok csillogása a vállakon, már neves divattervezők is ágálnak ellene! Férfiak rövidnadrágban, hófehér lábszárral, júj….! Tudom valamikor le kell barnulni, de előbb napoztassa valahogy máshogy és úgy bújjon nyári holmiba. Ujjatlan felsők, trikók, ápolatlan hónaljak, nagy seggeken rövid nacik, szőrös lábak, ócska kínai csattok a hajban, kínai papucsok, jaj, jaj….vadállati!
Idősebbeknek betiltanám az otthonka viselését, a dauerolt hajat, komfort papucsot. Boxert a pasiknak, kicsiknek is, minden más ronda!
A lebarnulással nekem is gondjaim vannak, majdnem húsz éven keresztül télen-nyáron szoláriumoztam, szerencsés bőröm van, hogy nem ráncosodtam meg. Amióta szakemberek nyilatkoznak a veszélyeiről, nem merek. Önbarnítótól az ember foltos lesz, mint egy tehén, ezért önbarnítós testápolót használok….de az sem mindig „százas”. Marad a nap….módjával. Egy tuti, valami szín kell strandolás előtt!
A meleggel együtt a tűrőképességnek is sokszor a határán vagyok, annyi az értetlen, magyarul hülye ember, hogy „Dunát lehet rekeszteni velük”! Az üzletben is próbára tesznek nem egyszer, házitartású kekszet, sertéspulyka párizsit, málnának nevezve a narancsszörpöt és hasonló dolgokat kérnek. Először röhög egy jót az ember….de be lehet sokallni tőle! Csípte a múlt héten a szemem, például a Fábry showban fellépő Bergendy együttes: „Darabokra törted a szívem” című dala. Jó.. jó nekem ez még Demjén hangjához kötődik, borzalmas volt az új pasival! Rá is kerestem a You Toube-on, Rózsival igazi frankó nincs fent, de az új sincs. Mindjárt bele néztem egy 1975-ös válogatásba, olyan kól esett…..micsoda szerkók és fejek…..mosolyogni kell rajta. Akkor gyerekként nem szerettem, de most valami szívet bizsergető érzés volt hallgatni.
Villám gyorsan közeledik a tanév vége, Marci fiam persze most rontja le a jegyeit, hazajön, fürdik, számcsózik, kamu tanul ha nem figyelek, kiskamasz és rendetlen, ő is próbára teszi a türelmemet. Csütörtökön osztálykirándulás, eddig minden évben velük mentem, mint szülői munka közösségis anyuka, idén is szeretné, gondolkozom rajta. Nagyvázsony…már a könyökömön jön ki, Tihany… nem messze a nyaraló sokat járunk át, Balaton fűzfő, bob pálya…. hát ez nekem nem igazán jön be! A gyerekek ezt akarták, meglátom, ahogy ismerem a fiamat győzni fog Szerintem...


Marci egésznap fürdik

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr63501303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása