2008.05.14. 08:41 | Szerző: -Ani-

Mostanság elég sok bosszúság ér ha az iwiwbe belépek, szerintem sokan vannak így vele. Annak idején örültem, amikor megkaptam a meghívót: -végre felvehetem a kapcsolatot régen látott barátokkal, osztálytársakkal, informálódhatok arról, hogy mi történt velük. Elmondhatom a személyesben, hogy mi van velem, megmutathatom a családom, akár magam, nagyon jó ötletnek tartottam, és tartom ezt máig is. Sajnos az utóbbi időben lelassult, iszonyatosan túlterhelt lett a rendszer, én legalább is így látom, a sok „buznyák” miatt, akik valami jó játéknak tekintik ezt a dolgot. Jó „játék” annak, aki rendeltetésének megfelelően használja: ismeretségi hálózat, „international who is who”, magyarul: „nemzetközi ki kicsoda”, ismerősök megtalálására találták ki, és nem baromarcúak játékszerének! Rengeteg nem ismerős, „skalp”gyűjtő talál meg nap, mint nap, visszautasítom, gusztustalannak találom, ahogy azt is, hogy felteszik kedvenc háziállataikat! Van öt macskám és egy kutyám, milyen sirály, ha küldök nekik egy meghívót…A szervert működtető cégnek ki kéne törölni ezeket, sőt megfenyegetni a tagot, ha még egyszer ilyenre vetemedik ki zárják a rendszerből! Nézzétek meg jobban, láthatjátok, hogy itt minden második suttyó Madonna, Ronaldinho stb. ismerőse. Vicces egy nemzet vagyunk! Ápoljuk a kapcsolatainkat a külföldi sztárokkal! Szerintem, én rosszul értelmeztem, azt hittem ez arról szól, hogy jelöljük be akit tényleg személyesen ismerünk….Remek találmány, én is sok „elveszett” barátot találtam meg benne, nem kéne hagyni, hogy rosszcsont embertársaink tönkre tegyék, megutáltassák velünk! Külön szervert működtetnék exhibicionista, aberrált tolakodóknak, iwiw szerűen, hadd élvezkedjék ki magukat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr4476118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása