2008.05.13. 08:13 | Szerző: -Ani-
Van öt percem, hogy írjak valamit, hisz a tegnapot is kihagytam. Balatonon voltunk, fűvágás stb., gyönyörű idő volt, Apci és Marci fürödtek, én nem mertem megkockáztatni, ahogy sokan mások sem, majd ha főtt halak ugrálnak, nekem akkor lesz jó a víz. Most Tapolcára vágtázok, mert ott tudok olyan fürdőruhát venni, ami nagy mellbőségre és nem nagy fenékre való. Borzasztó, hogy mi, akiket mellbőségben bőven áldott meg a természet, nem tudunk ruhát venni magunknak. Tavaly is megpróbálkoztam a Triumph boltban összecserélni a fürdőrucit, észrevették, nem lehet. Már pedig én mit csináljak egy sátorlap nagyságú bikini alsóval? Ugyanígy járok a kosztümökkel, ami mellbőségben jó azt elefántokra tervezték, szegény anyám is anno, csináltatta a ruháit pont e miatt. No semmi vész, majd megoldjuk! Nem is tudom, néha irigykedem az arab nőkre, micsoda előnyökkel jár a csador: Ápol és eltakar, nem számít a trendi, mennyi időt megspórol az öltözködéssel! Csak tréfáltam! Tavaly viszont tele volt a Balcsi, felöltözött lányokkal, ott táboroztak és valószínű, hogy a vallásuk nem engedte meg a fürdőruhát. Jó nagy marhaság a 21. században! Ennek az ellentéte az a nagymami volt, aki a strandon monokiniben napozott lehet, hogy jobban tette volna ha a felsőt hagyja fent. Tata igen büszkén feszített a merész nagyi mellett, a fiamat aki a csodálkozástól majd hanyatt esett, utána pedig a röhögéstől úgy kellett elcibálni a tetthelyről…a néninek nincsenek bikini gondjai…..
A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://abbcenter.com/blog_szerintem/kepek/capi.jpg”.
                                Marcinak nem volt hideg......



Utólagos: Voltam, nincs olyan fürdőruci! Marad a sátorlap, és visszatűrögetés......

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr31476113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása