2008.04.29. 10:04 | Szerző: -Ani-

Szombaton kb. a harmadik mentalista produkciójára sikerült becsusszannom a TV elé. Uri Geller hetek óta keresi az ő kiválasztottját, kezd érdekelni a dolog. A betelefonálgató emberkék csodálatos történeteit, hülyeség, egy cseppet sem „veszem be”! Érdekes, hátborzongató ha belegondolok, hogy léteznek köztünk olyan emberek akik manipulálni képesek a gondolatainkat. Bár vannak helyzetek, amikor az ember nem bánná, ha ilyen képességekkel rendelkezne. Például a bankban, pénzfelvételnél, beleszugerálhatnám a tisztviselő agyába, hogy a papíron lévő összeg helyett a tripláját fizesse ki. Az adócsoportnál jóváírják az egész évet, a főnök szabadságra küldjön, amihez egy rakás pénzt is kiutal. Vizsgán a tanár a legjobb jegyet adja, stb. Képzeljük csak el, minő fejetlenség, és pánik törne ki. Sok ember rendelkezik fejlett intuicióval, kicsit had fényezzem magam, én is. Szombaton reggel, Gábor panaszkodott, hogy egész éjjel ébren volt, fájt a foga. Nos én egész éjjel, álmomban fogfájással küszködtem, és fogorvosi székben ültem. Reggel aggódtam is, hogy a fogas álmok rosszat jelentenek, aztán kiderült, a fiam problémáját éreztem meg.
Visszatérve a tévéműsorhoz, elég erősen elálmosodtam, pedig szokásomhoz híven, újságot is olvastam közben, de minduntalan hosszabb és hosszabb időkre csukódott le a szemem. Ekkor jött a felmentő gondolat! Kényelmetlen puffra kell ülni a fotel helyett, ezzel az én produkcióm lett a nyerő!

Kommentálom Uri Geller elismerő szavait:
-Áni, nem szeretem ázt há váláki csukott szem nezi az en műsrom! De á te produkciód, nekem megragadott. Te kepes voltal, csukot szem, felig elhájolt test, leesett fej, valaszolni az ferjednek, hogy nézed á műsort. Fántásztikus! Áhogy az utolsó perceket, áz eredmeny hirdetest vegigáludtád áz kenyelmetlen póz. Egyet hianyolok, hogy te mikor felriad, nem nezted meg ki horkol melleted! Áz lett volná meg nágy meglepetes, mert te egyedül lenni náppáli.

Hát kérem szépen ilyen egyszerű trükkökre képes egy fáradt, ember.



               lehet, hogy a fiam lesz a kiválasztott....ezek az ő művei

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr50475960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása