2008.04.24. 09:24 | Szerző: -Ani-
Tegnap főzés közben úgy döntöttem nem saját CD-t hallgatok, hanem rádiót. Hű micsoda show műsorban volt részem! Nem tudtam abbahagyni, a főzést sem, megfőztem mára is. Kívánság műsor volt. Micsoda agyarap emberek vannak, hihetetlen! Nekem ez egy jó zenés kabarénak minősült.A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://abbcenter.com/blog_szerintem/kepek/abahazi.jpg”.

„-Magdi vagyok, szeretnék a férjemnek küldeni egy számot, mert nagyon szeretem és siessen haza!”/ Magdikáéknál bizonyára nem ismerik a telefont, csak ha a rádiót kell hívni, mi lett volna ha apjuknak ezt személyesen megmondja, vagy küld egy sms-t.

„-József vagyok, és küldenék egy számot, azoknak akik most a Hadtörténeti múzeumba mentek, mert belépőt nyertek.”/ Képzelem ahogy toporog 12 óra előtt a csoport a múzeum előtt, de nem mennek be mert körülállnak egy zsebrádiót és várják, Józsink által küldött nótát.

„-Szeretnék a kisfiamnak aki tegnap volt 12 éves egy jó rockos számot küldeni.”
/Itt majd levágtam az ujjam a póré hagymával együtt, főleg amikor megszólalt a Zanzibar: ”Szemétre vetett kacatok közöttük turkál a szürke fény, széttépett mindennapok, ó valakit várnak…Néha az arcod meggyötört, kidobott levelek véresek….” Tényleg pont ez kell annak a gyereknek, de a szerkesztő is beleválaszt néha rendesen. Nekem 11 éves a fiam és egy ilyen nótától falra mászna!

„-Szia! Géza vagyok, szeretnék a fiamnak Sebastiannak egy jó számot kérni a 17. születésnapjára!”/ Géza is jobban tette volna, ha a gyerekének a Géza nevet adja, és egy kis zsével elküldi a diszkóba. Nem hiszem, hogy a srácot Madonna dala elvarázsolta!

„-Bea vagyok és küldeném Jancsinak aki dolgozik az „XY” című számot, és üzenem így lesz ez jó mindkettőnknek!”/ Jancsi, szegény dobott egy hátast, remélhetőleg nem darun dolgozik, szakításból a csajnak elég sajátos módszerei vannak, liba!

„-A fiam Németországban van és 37 éves, a férjem 68, nekik kérek egy szép érzelmes számot.”/ Sirály! Bedobott a szerkesztő egy Black Eyed Peast, legalább nekem kedvezett. Nem tom, papát hogy érintették szíven a „feka” rapperek.

„-A férjemnek ma van a névnapja, Béla, őt szeretném köszönteni egy jó pörgős számmal.”/ A besamel mártásom majdnem leégett, amikor megszólalt Cserháti: Akad amit nem gyógyít meg az idő sem című slágere. Érdekes, apu biztosan örül, főleg annál a résznél: „Tudod-e már, mire vártam volna, egy író erről biztosan könyvet ír, de igaziból az is másnak szólna lehet, hogy valamit érzel próbáld ki valakivel nekem így, neked úgy jó azt hiszem…..”

Szóval, ha valaki unatkozik, akar jó zenét hallgatni, de mellé egy jót röhögni is, az hallgasson kívánság műsort! Szerintem

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr44475897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása