2008.03.26. 09:01 | Szerző: -Ani-

Halálomon voltam két napig. Én is mint minden, rendes családanya kajahegyekkel kényeztettem húsvétkor a családomat. Vasárnap este már nagyon fájt a hasam, hétfőn percenként rázott a hideg, és ha beléptem a spejzba, iszonyú hányingerem lett a kajaköltemények láttán. Pedig nem is ettem, elég volt elkészíteni őket! Tóni hétfőn délután ennek ellenére, bebizonyította, hogy nem csak muffin sütésben de a lasagnában is verhetetlen. Gábor volt az anyagbeszerző, Tóni a szakács, én a haldokló kukta. Szuper lett, minden volt benne ahogy illik, fehérbor, paradicsom, besamel, parmezán, csak én nem tudtam élvezni a fájó hasam miatt. Még a film is amit dvd-n megnéztünk, „kajálós” volt. Ízlések és pofonok, című amerikai vígjáték, Catherine Zeta Jones (Kate), és Aaron Eckhart (Nick) főszereplésével, ajánlom mindenkinek, király! Kate szakács, egy nagyon elegáns étterem konyháját viszi Manhattan-ben. Az egész életét munkájának rendeli alá, mígnem egy tragikus baleset folytán, neki kell gondoskodni Zoe-ról, halott testvére kilenc éves kislányáról.
Egy napon új szakács érkezik az étterembe, Kate félti pozícióját, de nemsokára Nick, nem csak a munkatárs, belopja magát a két önfejű leányzó életébe is.
Szóval meg kell nézni! Tegnap délelőtt helyettesítettem a boltban, előtte hasalás az ágyon, berobban az agyamba, ebből nagy baj lesz. Elmondtam egy- két vevőnek a problémám, diagnózis mellé tanácsokat is kaptam: - Meg kell inni egy jó nagy pohár konyakot, vagy pálinkát!- így szólt minden második tanács. A gondolattól is ki vert a víz! Nem úgy, mint Suzyt! Suzy, tegnap is bejött, mesélte párja Günter, robot…hazautazott, a mellette álló néni hozzátette: - Günter kint robot, Suzy meg itt.- mondta aggódón. Bizony, bizony szegény Suzynak sok dolga lesz, a szatyrában megbúvó 10 üveg sörre gondoltam és a három doboz cigire. Alig bírtam nevetés nélkül. Eszméletlen jó nő, a kora (ötven akárhány éves) és az elfogyasztott szeszkák ellenére! Asztal alá iszik mindenkit. Szüretkor, lóháton, kalapban, bőrszerkóban…..kamilláztak még a nők is az irigységtől. Pedig ez a „jónőség” német nőkre nem jellemző, nem hiába vesz el évente 40 ezer német pasi, külföldi nőt feleségül, olvastam egy kimutatásban. Suzy már csak azért is szimpatikus nekem, mert amikor megismert három napig dícszengett,rólam a boltban is, hogy milyen jól nézek ki és hihetetlen, hogy ekkora fiam van mint a Gábor. Hát lehet az ilyen nőt nem szeretni?! Tónit elkísértem 11 után egy kis ruha vásárlásra, hátha az jót tesz a hasamnak, egy-két jó göncnek gyógyhatása van, nem így történt. Itthon szétnéztem, mi van a tömények terén, jó fajta gin az volt. Egy életem, egy halálom, mert tonik nélkül úgy utálom! Mindent a gyógyulásért! Már a mamám is biztatott. Jobban örültem volna egy lámpásból ki bújó ginnek! Pohárba betölt, rágógumi mellé készít, aztán gyors gin, rágógumi….Borzasztó! Porszívózás ezerrel, ha meghalok, ha kórházba megyek, legyen minden rendben. Éreztem, hogy javulok, terápia még kétszeri ismétlése…nem kellett volna éhgyomorra! Rohantam ki az udvarra, friss levegőn gallyakat összeszedni, amit a szélvihar letépett a fákról, bevált, bejöttem két hatalmas csak zöldséggel telerakott zsemlét megettem, és gyógyultan kérdeztem ki a törit és az irodalmat Marcitól. Inni biztosan nem iszom, jó sokáig, mert az egész éjszakát ébren töltöttem tőle, rám ilyen hatással van az alkohol. Húst biztos, nem fogok enni, szintén egy ideig, eleve vega típusú ember vagyok, mindent megfőzök, de húst nem eszek, csak ritkán. Most nagyon jól vagyok, és iszonyúan álmos, valahogy kibírom.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr55474813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása