2008.03.17. 08:12 | Szerző: -Ani-

Újra hétfő, „meghalni” sincs ma időm, ráadásul semmi nem sikerül. Remélem ez a máglyarakásról, ami még a sütőben van, nem mondható el, bár hangyányit eltértem a recepttől, változtattam az elkészítési technikán (véletlen) lehet, hogy vesztemre. A reggel jól kezdődött, citromail-emre 24 levél érkezett, rögtön tudtam megjött Punky lány Németországból. Ő gondoskodik róla szorgalmasan és a Gabi, aki most nem igen ér rá, hogy ne árválkodjon üresen a postafiókom. Az üzletbe is biztos bejön, jó nagyokat szoktunk beszélgetni. Szemerkél az eső, és mindjárt indulok dolgozni, három órácska, ki lehet bírni. Marcit még rá kell vennem a tanulásra, nehéz dolog és biztos jönni akar velem. Holnapra ki találok valami rendes témát, éjszaka tán meg is írom, akkor nem sürget semmi, legfeljebb a férjem, ha felébred és látja, hogy üres az ágy.

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://abbcenter.com/blog_szerintem/kepek/viragok11.jpg”.

Címkék: blog hétfő szerintem  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr91474780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása