2008.02.27. 11:13 | Szerző: -Ani-

Ma reggel miniszterelnökünk beszélt a Mokkában a szavazásról. Nem politizálok, és nem tartozom egyik párt „rajongói táborába” sem. Nálam még is sok mindenben bejön Gyurcsány Ferenc, és mint pasi is, ott van Banderas és George Clooney mellett a toplistámon. Nagyon frappáns volt minap a sajtónak adott válasza, mi jön márc.9. után, azt monda 10.-e. Ezt ma is megismételte, és sejti azt is, hogy az igen fog győzni, felhozott rá egy példát: -Szavaztasd meg, hogy holnaptól ingyen pálinka fog járni minden férfinak, tuti, hogy igen lesz a válasz. Az is igaz, amikor a riporternek a vizitdíjról azt mondta: - Ha az orvosokat államilag támogatni kell mint eddig, azt is mi fizetjük meg az adófizetők, csak akkor kb. ötvenezer jut havonta egy orvosnak műszerekre stb. így meg kb. kétszáz ezer. (Nem szó szerint idéztem.)
Esik a blogom népszerűsége vagy nem, én tudom a szavazáson nálam két nem és egy igen fog szerepelni. Az egészségügy reformjának sok pontjával nem éretek egyet, nem tehetek mást, bízom a jobb jövőben, aminek nem lehet akadálya az a 300 forint.
Rendszeres gyógyszerszedő vagyok és még sem akadok ki ezen, inkább akkor már a gyógyszerek árán, de azon nagyon! Az egészségügyi ellátás sincs valami tetőfokon főleg itt nyugat Magyarországon. Van olyan ember az ismerőseim közt, aki vérnyomás csökkentőt szed, de még egyszer sem mérte meg a vérnyomását az orvos receptírás előtt. Bediktálja, mit írjon fel és kész. Elmész lázasan, náthásan, két méterről belepillant a torkodba és felírja az éppen sláger, méregdrága antibiotikumot és mehetsz.
Háromszáz ide vagy oda, hátha tényleg jobb lesz a helyzet. No de evvel foglalkozzanak a hozzáértő emberek! Egyszer, ha úgy érzem, hogy megtudom osztani a világgal, lefogom írni részletesen azt, hogy egy orvosi műhiba folytán, majdnem meghaltam és azt is, hogy nem csak ennek a nyomát de egy másik szintén műhiba következményeit is viselnem kell, amit itt követtek el rajtam, és amivel
már műtöttek de vár még rám egy műtét. Ez emberi mulasztás, de akkor is egészségügy nem? Azt a műtétet hol fogom megcsináltatni? Azt hiszem magánklinikán, bármennyibe is fog kerülni, talán azt a pénzt ha nem paraszolvenciaként fizetem ki egy jól megfizetett sebésznek, jobb ellátás vár rám. Elvesztettem a bizalmamat teljesen a magyar közegészségügyben! Nem széf kell, és nem á la carte menü a betegnek, hanem tisztességes orvosi ellátás és gyógyszer! Különben is a kórház nem hízlalda és nem ékszerbemutaó! Mindegy, bízzunk, bizakodjunk ha már mást úgy sem tehetünk.
Szerintem
ez a Feri jót akar nekünk, vagy nagyon azon igyekszik, és nem most rontották el a dolgokat az országban, hanem már évekkel ezelőtt!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr53474303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.05.21. 21:04:44

Nekem az a Feri nem nagyon jött be. De lehet, hogy ez csak olyan hím irigység a vezérhímmel szemben. Mint egészségügyis hálát adtam az égnek, hogy elmúlt a 300 ft, mert rengeteg plusz meló volt vele. Idegbajnak volt jó a mi gondozónkban.
Nálunk a nagymamám és apám vérkomoly Fideszesek, és totál elfogultak. Én is Fideszes vagyok, de azért jóval langyosabb náluk.
süti beállítások módosítása