2008.02.26. 09:56 | Szerző: -Ani-

Nincs annál szebb, mint egy verőfényes napon, pl. a tegnapi vagy mai, autózni, persze nem városban. Imádok vezetni, ha tiszta a terep, nem ül mögöttem senki, kicsit tépni a levegőt, fantasztikus! Tavaly a Danubiuson mintha a csapból folyt volna, mindig egy nagyon kellemes zene szólt, tényleg ahányszor csak bekapcsoltam a rádiót, ha közben hazaértem, beálltam a garázsba és addig ki sem szálltam, míg vége nem lett. Imádtam, ez a Love is int the air volt. Nyomoztam sokáig míg rátaláltam a You Tube-on, Milk and Sugar, és végül John Paul Young 1978-as eredeti dalára.
No ennél nincs királyabb, erre szelni az utakat, ha van szerelem a levegőben, ha nincs! Olyan igazi tavaszi zsongás, bezsongás! Erre a zenére mindent jó csinálni, dolgozni, vezetni, álmodozni, és ha repülőm lenne, erre a zenére szállnék, forognék a levegőben. Ha találsz egy ehhez hasonló, neked tetsző dalt, hidd el annál nincs üdítőbb, nem kell gyógyszer, nem kell nyugtató, sem serkentő, minden bajra jó szer. Viszont ez indította el bennem a következő kérdést: Mit szólna vajon valamelyik nagy klasszikusunk ha feléledne, miket hallana és látna? Hűha! Schumann, Mendelssohn, Beethoven ha látnák, hogy nyomja a szintén német ajkú Ramstein- ich wil klipjében, láncok, fegyverek, rablás. Bushido- Alles verloven, nyomasztó, félelmet sugalló klipjét. Frászt kapnának, azt hinnék ilyen pocsék a földön élni. Jók ezek a zenék, csak érdekesek a klipek. Vegyük például: Rooney-t- vámpírfogak, Rihanna- kéjesen fetreng egy autón, ő azt szereti…Amy Winehouse- szintúgy ribi stílusban, csupa tetkóval nyomja, Leona Lewis- a radiátor szerelmese, féltékeny, szeretkezős klipjében arra gerjed, simul stb. Linkin Park- tetkó hegyek, autó robbanás, üvegpajzsos rendőrök, lövöldözés. Elvis király is beájulna, hogy az ő fuxait is überelik 50Cent, Snoop Dogg, Akon ékességei. Most nem leszólni akartam ezeket az előadókat, különben is jó zenéket csinálnak, csak érzékeltetni szeretném, képzeljétek 100 év múlva mit fognak ezek a klipek mondani az utódoknak. Belehallgatnak Eminem szövegébe és az első reakció: -Hú de sz.r világ lehetett! Bár ki tudja mi lesz még addig….Szeretem a jó zenéket, zene mellett könnyebben megy a munka, megszépülnek a hétköznapok, és különben is nem a klipet kell nézni, a slágereket hallgatni kell, vagy rögtönzött fürdőszobai koncertet adva a zuhany alatt énekelni kell! Pl. így: - Love is int the air everywhere’ look around, Love is int he aer, every sight and every sound, and I don’t know if I’m being foolish……
www.youtube.com/watch
  

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr54474291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása