2008.02.07. 06:12 | Szerző: -Ani-
Sajna egy ideje észrevettem, hogy férjem szemüvegével könnyebben megy a manikűrözés és a fejem is fáj, hosszabb számítógépezés vagy olvasás után.
Ezért szépen ma elmentem látszerészhez, ahol szemvizsgálatot is végeznek.
Szerencsére nem nagy a baj, csak egy 0,5 dioptria kell olvasáshoz.
Nem akartam hivalkodót választani, legyen praktikus, egy kicsit azért csinos is, és majd hanyatt estem amikor megmondták az árát.
Megúsztam az orvosnál levő sorban állást, vagy a több hónapos előjegyzést, tudom azt is, hogy rendben van a szemem de az árát rendesen megkérték.
Ez van! Semmi gáz, együnk sok répát és nem lesz ilyen problémánk.
Eddig is odafigyeltem, vigyáztam az egészségemre, de most még jobban fogok, mert van még egy pár alkatrészem, ami megérdemli a törődést!
Ajánlom ezt figyelmetekbe nektek is akik olvassátok: Fő a megelőzés!!!
Címkék: blog répa szerintem dioptria  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr17473369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása