2014.07.01. 23:04 | Szerző: -Ani-

Hajnal három.... Apcival kelés, csomagolás, indul..... ugat a Bandi, mint egy őrült, tuti vihar készülődik, és szokás szerint ő ezt már előre érzi. Kinézek az ablakon, és látom, hogy valami fénylik a túloldalon a fűben, de borzasztó erős, kékes-fehér a fénye. Hálóingben vágtázás a fényképezőgépemért, közben foghegyről odavetettem a borotválkozó férjemnek: - Azta! Vagy valami őrült nagy szentjánosbogár, vagy ufó, meteorit, rohanok, lefényképezem! Mire kiértem a kapuhoz,  Apci beelőzött, és Bandi is ott állt türelmetlenül a kapuban.... majd kiderült, hogy valószínűleg valaki elhagyta a bringájáról a lámpát.... Khm! Nem ér röhögni! :-) Reggel szembesültem osztrák szomszédom bunkóságával, már tegnap este elkezdte vagdosni a bodzafáinkat, pedig nem is lógott át ág, de őt zavarja sok kis hülye fekete bogyó, ami a kertjébe hullik. (minden zavarja, még jó, hogy kőfal van köztünk) Mondtam neki, hogy lekvárt szoktam főzni belőle, és a kismadarak is nagyon szeretik.... No, ez őt szerintem "hidegen hagyta". Szedtem rengeteg borsót, amit mindjárt ki is fejtettem, Apci jóvoltából érik a kertünkben egy csomó minden.... borsó, zöldbab, uborka, cékla, cukkini. Nagyon örülök neki! :-) Délután cicákat fotóztam, szép nagyra nőttek...

Marci második napja nem dolgozik, rossz idő, nincs vendég.... Telefonon "táv konyhai eligazítást" tartottam neki, mi micsoda, és hol találja, mit lehet belőle főzni, és hogyan kell. Most épp a Balcsi parton grilleznek.
Én egyedül, nem nagyon kívánok enni, délben Anyával ettem egy picit, azért kéne valamit vacsizni is.... talán egy kis édességet...
Kitaláltam egy nagyon fincsit! Két őszibarackot összeaprítottam, majd tettem hozzá egy pici édesítőszert, hozzáöntöttem két deciliter habtejszínt, és az egészet jó keményre felvertem, két poharat megtöltöttem vele, egyik jó lesz holnap, a másikat ha itt befejeztem az írást, olvasás, vagy filmnézés közben megeszem. :-)

15.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr496465439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása