2014.06.17. 13:47 | Szerző: -Ani-

Tegnap délután történt valamilyen baleset Steyr-ben. Nem sokat tudok róla, némi útlezárás, egy jó nagy forgalmi dugó, és szirénázó mentőautók…. meg valami az úttesten, amiről akkor még nem tudtam, hogy olaj. Mindenesetre néhány óra múlva, este, amikor hazafelé mentünk már nyoma sem volt, ennek ellenére „kitáblázták”, hogy csúszik az út, olajos, és 30km a kötelező sebesség. Pedig hangsúlyozom nyoma sem volt, annyira szépen feltakarították. Hm…ez igen, szép munka!

Reptéri csendélet késő délután....

006_1.JPG
Van, aki ilyenkor szeret repülni...

007.JPG
A reptérről sétálni mentünk Steyr óvárosába. Néhány kép, bővebben majd otthonról.

003_1.JPG
Ez a két egymásba fonódott szív mögöttem, csupa lakatokból áll... ♥

002_1.JPG
Fantasztikus látvány tárult elénk a várfalról, sokszor volt benne már részem, de még mindig nem tudok betelni vele...

004_1.JPG
Kukucs!! :-) Egymást kukkoltuk, a néni látcsővel én az obival egy erős zummal... ;-)

001.JPG
Nem, ez nem Velence! :-) Az Enns partján gyülekeznek a galambok....

000.JPG
- Itt akarok maradni, leülök a járdaszélére és el sem mozdulok, annyira szép! - mondtam Apcinak, aki előttem ballagott...

005_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr126310488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása