2014.03.19. 19:30 | Szerző: -Ani-

Virág.... virág mindenütt...
Délelőtt lecseréltettem a téli gumikat, nyárira remélem már semmi meglepetést nem tartogat az időjárás. Csodálatos idő volt, annak ellenére, hogy fújt a szél. Virágba borult a "potyóka szilvafa", amiről persze máris készítettem néhány képet, és valami isteni illat volt a fa alatt, alig bírtam otthagyni. A fűzfa nem egész egy hét alatt szintén csodás változáson ment keresztül, végre kezdenek zöldelleni az ágai.

Aztán gondoltam egyet, szóltam Anyának, és sétáltunk egy jó nagyot a faluban, hamarosan Bandi kutya is csatlakozott hozzánk, kilógott az udvarból.
Rengeteg ibolyát láttunk, mindenhol, árokparton, fal mellett, játszótéren, szerte az utcákon bármerre néztünk.



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr375870042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2014.03.20. 09:13:42

De szép képek!!! Itt nálunk nem nagyon van még virág, pedig máskor már gyönyörködtem a városban is :)
(nem nagyon működik a hozzászólás gomb... megijedtem!) :) sőt más sem működik, ahogy rég.

-Ani- 2014.03.20. 20:32:19

@ildsisy: Köszönöm! Igen többen panaszkodnak.... fogalmam sincs mi lehet... de már régóta gondok vannak a belépésekkel. :(
süti beállítások módosítása