2013.12.28. 22:50 | Szerző: -Ani-

Néhány képpel szeretném elmesélni, hogy idén milyen volt a karácsonyunk.... Tekla lányunk már hétfőn megérkezett párjával, Gézuval. Szóval hétfőn már szupi hangulat volt nálunk, iszogattunk, beszélgettünk. Idén nem 23.-án díszítettük fel a fát, ahogy máskor szoktuk..

Viszont most is nagyon szép lett a karácsonyfánk. Tekla, Gézu, Apci és én voltunk a karifa díszítés elkövetői.

05_1.JPG
Vacsora két részletben történt, mivel elég sokan voltunk, és a karácsonyfa is tisztes helyet foglalt el magának a nappaliban. Apci fantasztikus halászléfőző tudománya vitathatatlan, ennek ellenére volt, aki nem evett belőle mert nem szereti a halat, így két leveskét tálaltunk. A sütikéimnek nagy sikere volt, főleg a párizsikrémmel töltött fatörzsnek.

vacsi1.jpg
Az ajándékok mindenkinél jól ellettek találva, varázslatos, boldogságos volt a hangulat....

ajándékozás1.jpg

ajándékozás2.jpg

ajándékozás4.jpg
Gábor a neki külön csináltatott, nem mindennapi pólónak, Tóniék egyik ajándékának örült ennyire. Marcinak is nagy meglepi volt a motoros cipő.

fiúk.jpg
Sapcim, király ugye? ;) és Anya pont úgy örült, mint egy kisgyerek. :)

ajándékozás3_1.jpg
Apci ajándékát bontogatni igen izgalmas feladat volt. Nagy doboz, majd egy kisebb, abban egy másik...
és a végén majdnem elájultam.... kaptam egy csodálatos fényképezőgépet!

ajándékozás5.jpg
Na most Ani fel van adva a lecke! Ezt még meg kell tanulni kezelni.... huh! Annyira örülök! :)

50.jpg
És ezek itt mind az enyémek... mamuszka, sapci, fényképezőgép, bögre, csokis, receptes könyv, kesztyű, kézi készítésű csoki, nagy doboz Mozart golyó, hajápoló szerek, fényképezőgépemnek táska, amit előbb kaptam mint a gépet, és azon gondolkodtam, vajon milyen meggondolásból.... esetleg ebben tartom majd a régit.... vagy........jót mosolygok most rajta, vicces lehetettem.. :) Jaj de jóóóó, úgy örülök mindennek!!

12.JPG

Karácsony első napján érkezett meg Bori, aki a szüleivel töltötte a szentestét, velük jött, és a kis tesójával, jót beszélgettünk, sütiztünk délután. Este Tóni nagyon "vackolt" a gépével, próbált egy kis zugot találni, ahol nyugodtan dolgozhat. Bori ezt nem nézte jó szemmel, szeretett volna minél közelebb lenni hozzá, vele lenni.... leterített egy takarót a fotel elé, és Tóni lábaihoz kucorodott. Nahát ezek a pasik! Gyorsan kitaláltam, hogy mi lenne ha játszanánk.... Telitalálat volt! "Ország, várossal" kezdtünk, majd előszedtem Marci Micimackós (óvodáskori) memóriakártyáját, itt Tóni is beszállt egy játék erejéig, amit meg is nyert. :P Ezt malmozás követte, utána megtanítottam Borit rabló römizni, és rávettük Tónit, hogy játsszon velünk, két játékban részt vett, és el vert minket mind a kétszer. (biztos azért mert fáradtak voltunk) ;)

játék1.jpg
Tóni fotózott minket játék közben, Bori fotózta a Tónit képszerkesztés közben. Fotóséknál ez már így szokás. :)

76.jpg
Persze hogy amikor csak lehetett belógott az ünnepek alatt Dönci cica. Tekla könyvolvasás közben elaludt, Dönci is gyorsan követte a példáját.

77.JPG
Tóniról már az új gépemmel elcsípett pillanatok.... ünnepek alatti tipikus.... laptop, sütis tányér, fényképezőgép.. :)

Tóni1.jpg
Lucie cica is ott van a karácsonyfa gallyak közt.... róla és Dönciről még készítek egy külön karácsonyi maccsos bejegyzést.

kari1.jpg
Nagyon szép volt a karácsony, szerintem mindenkinek emlékezetes, csak egy baja volt, hogy gyorsan elszállt. Kicsit sírókálós hangulatba kerültem, amikor karácsony második napján délután "megüresedett" a ház. Még Marci is elment a barátnőjéhez... Gyorsan nekiláttam az új gép tanulmányozásához... és készítettem az édi cipőcskémről is egy fotót.... :)

09.JPG
Tóni blogbejegyzése ITT
Bori blogbejegyzése ITT




A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr565714897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katici 2013.12.29. 17:49:22

Jó volt olvasni :)

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2014.01.02. 10:02:02

Á, szóval itt vannak a képek! Nagyon jók! :)
süti beállítások módosítása