2013.12.21. 21:41 | Szerző: -Ani-

01.JPG
Illés Erikánál voltunk délután, megnéztük hogyan dolgoznak a művészpalánták. Sajnos én ebben a kurzusban nem tudok velük tartani, mivel szombatonként vannak a foglalkozások. Milánról anno sokszor írtam, még mindig nagyon tetszik az amit, és az ahogyan csinálja, kicsit talán egyedi módon fejezi ki önmagát, néha jócskán elrugaszkodva a valóságtól. Ettől művész, a művész, hogy utánozhatatlan, egyedi, és olyat alkot, ami megragadja képzeletünk, és egy varázslatos világba repít.


02.JPG
Találtam a csoportban egy édes picurkát, még csak most kezdte a kisiskolás tanulmányait, Erikától megkérdeztem hogyan került ide: Mivel nővére ide járt, addig nemtudták hová elhelyezni az öcsit, és ő is a csoport tagja lett. A kisfiú hamar feltalálta magát, és azóta gyönyörűségeket alkot mindenki örömére.

03.JPG
Fantasztikus nagyot fejlődtek a gyerkőcök, ez a szobor Bendegúz alkotása melyet Petráról készített.

04.JPG
Hihetetlen mekkora a hasonlóság, milyen finom érzékkel megtalálta a fiú azokat a pontokat, amik még élethűbbé tették szépséges munkáját.

05.JPG
És itt van Petra műve Bendegúzról, tökéletes. Ha nem árulják el, hogy kit ábrázol, akkor is rögtön kitaláltam volna.

06.JPG
A kislány aprólékos munkájával szintén rátapintott ama bizonyos pontokra, amelyek Bendegúz ismertető jelei.

07.JPG
Bevallom irigykedve nézegettem a szobrokat, mert ha itt lettem volna, talán már én is hasonló szépségekkel büszkélkedhetnék.

page2.jpg
Most adventi koszorút festettek a gyerekek, amit majd hazavihetnek, és karácsonyi ajándékként a szülőknek bekerülnek majd a fa alá.

10.JPG
Erika gondos tyúkanyóként felügyelte csibéit.... A kép sarkában látszik, hogy nemcsak gyerkőcök, hanem egy felnőtt lány is dolgozik, őt sajnos a fényképezésnek nem megfelelő fényhatások miatt nem tudtam közelebbről megörökíteni, csendesen, elmélyült képe minél szebb, részletesebb kidolgozásában.

11.JPG
A két "pirinyó" művész már elkészült, de türelmesen nézelődve várták míg a többiek is befejezik a munkát.

13.JPG

14.JPG
Szeretem nézni, hallgatni ahogy Erika rávezeti a tanítványait a helyes megoldásokra, hova mennyi festék kerül, és milyen... kérdezgeti őket, hogy hol látják az árnyékokat, és hol a fényeket.

15.JPG
Szerintem ritkán látni ebben a korosztályban ilyen fiúkat, mint Milán és Bendegúz, akik ebben a szép, csendes hobbiban lelik örömüket. Mit nem adnék, ha az én középiskolás Marcusom így festegetne!

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

22.JPG
Amíg én fotóztam, addig Apci elbűvölten figyelte a festegető gyerekeket, neki is nagyon tetszett minden, és őt is magával ragadta azt hiszem kicsit a helység szelleme. Fantasztikus energiák szabadulnak fel itt a műhelyben munka közben, jóleső érzés tölt el minden alkalommal.

23.JPG
Ez már Erika "Cigány Madonna" alkotása....

24.JPG
A mű magáért beszél.... talán kicsit el is akad az ember lélegzete a közelében, annyira megható, gyönyörűséges.

25.JPG

26.JPG
És ez a másik szépség az asztalon, egy gyertyatartó... csodálatos.

27.JPG
Jól éreztem magam, azaz éreztük magunkat. A sok sütögetés, karácsonyi készülődés közben ez igazi feltöltődés volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr55703864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása