2013.07.18. 17:14 | Szerző: -Ani-

Imádom a képeslapokat! Én mindig szoktam küldeni, kapni annál ritkábban... :) Amióta virtuális világot élünk azóta kiment a divatból. S lám, vannak még csodák! Tóniék lent voltak Balcsin a nyaralónkban hétvégén, és küldtek nekünk képeslapot. ( Mamának is) Az üdvözlőlapon Lucie cicát is említik, ő a nyaralás alatt nálunk vendégeskedett.
balcs.jpgÉs felhívta Tóni a figyelmemet, hogy király a bélyeg... :) tényleg az... és ti is gyerkőceim!
TÓNITÓL.jpgLucie addig....
lucie.jpgnaphosszat az ablakban fekve várta őket haza... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr315413583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci bá · http://fuziklac.wordpress.com/ 2013.07.18. 18:10:05

Fövenyesnek integettem két hete! :-)
Csak műkedvelő grafológusként nagyon tetszik a képeslapon a kézírás.

Törzsvendég:-) 2013.07.18. 18:14:56

@laci bá: Ez szerintem Tóni írása:).

Törzsvendég:-) 2013.07.18. 18:21:50

@Törzsvendég:-): Válasz magamnak,így visszaolvasva igen értelmes komment volt:),ki másé lenne,ha nem Tónié,csak azért írtam hírtelen mert nagyon jellegzetes:).

-Ani- 2013.07.18. 20:27:52

@laci bá: Én is integettem múlt héten Szepezdnél! :) Tóni kicsi korában sokat tanulmányozta az írásomat, majd kialakult a sajátja... :) @Törzsvendég:-): Eltaláltad! Hátha még látnád az enyémet! :D
süti beállítások módosítása