2013.06.22. 23:56 | Szerző: -Ani-

Véget ért a művészeti kurzus amire jártam, és Erika kiállítást szervezett a munkáinkból. Volt a tanítványai közt egy kitűnő festő Nagy Tibor, aki egy kis "kalandozás", kikapcsolódás gyanánt járt a csoportunkba, az ő festményeiből is meglehetett nézni jó néhányat.
megny0.jpg

Erika nagyon szép beszéddel nyitotta meg a kiállítást, amiben mesélt önmagáról, a tanfolyamról, szeretettel méltatta a munkánkat, megköszönte a mai naphoz nyújtott segítséget....
megny1.jpgTóni fiam képviselte a nyugat.hu-t, fotózott szorgalmasan.
megny2.jpgElég szép számú "közönség" verbuválódott az eseményre.
megny3.jpgFent épp Bendegúzt fotózza az anyukája. Bendegúz igazi tehetség...
megny4.jpg"Szobrász" munkáink is ki lettek rakva :)
megny5.jpgMilán az én kis Picassóm! Írtam már róla, egy igazi öntörvényű művészpalánta. :)
megny6.jpgEzen a képen a fotóimat nézik, amiket a foglalkozásokon készítettem...
megny7.jpgFincsi pogácsák és hidegtálak az asztalon...
megny8.jpgSikerült elcsípni egy pillanatot, amikor nem nézelődött senki éppen, gyorsan fotóztam...
megny9.jpgTóni elmélyülten...megny10.jpgBüszke anyukák, nagymamák, a kép szélén a mi "kis indiai nő" modellünk Luise. :)
megny11.jpgNa jó, odaálltam a "falam" elé...:)  Erika a beszédében említést tett a "tehetségemről" hm... én nem tudom....még sehol sem tartok, de egyszer talán... beiratkozom a következőre is :)
megny12.jpgMarci és Apci....
megny13.jpgjól kibeszélték a műveimet.... :)
megny14.jpgSzia Bori! :) Tóni kedvese a kis kék szoknyás :)
megny15.jpgTibor autodidakta művész, esténként, hétvégenként festeget hobbiból...
megny16.jpghihetetlenül gyönyörűek a munkái. Már úgy szerettem volna látni belőlük valamit, hát most leesett az állam...
megny17.jpgEzt a képet szerettük volna megvenni, nem eladó, de nekünk lesz tőle ilyen... meg más is.. :)
megny18.jpgMesélte, hogy fotókról másol, vagy a környezetében lévő dolgokat festi meg.
megny19.jpgAz a vaddisz.... imádom a vaddisznókat! Nem enni! :)
megny20.jpgAz egyik műteremben Erika munkáiból is láthattunk... Ugye milyen gyönyörű?
megny21.jpgA Szent Család.
megny22.jpgSzent Anna
megny23.jpgezek nagyon érdekes képek, még a világítás is bele van építve.
megny24.jpgVolt még több is, de ide most csak ennyi képet tudok felrakni...
megny25.jpgBefejezem, nagyon fáradt vagyok, majd még valamikor folytatom, és Tóni cikkét, ha megjelenik szintén "megmutatom".... :) Kiállítás a Magtárban /ez a cikk kattints rá/

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr185373876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2013.06.24. 09:58:52

Nagyon tetszik amit írsz!!! Gratulálok a műveidhez, ügyes vagy!!! Remélem kipihented magad... puszi :)
süti beállítások módosítása