2013.04.07. 16:51 | Szerző: -Ani-

Apci reggel bevállalta az ebédkészítést. Nagyon fincsi hasét készített, zöldséges töltelékkel.
hasé.jpgEz a képen már csak a maradék.... :)
Délután Erikához mentem. Egy csodálatos, törékeny szép német asszony, Luise volt a modellünk. Igazi indiai száriba öltözött, és pont úgy is nézett ki, mint egy indiai nő. Gyerkőcöknek festeni kellett, én szénnel dolgoztam.
Luise szerk.jpgmi.jpgAz ott még nem a "végtermék", nem ér becsmérelni.... mármint a "szenesre" gondoltam... :)
A foglalkozás végén én még kicsit maradtam, egy fincsi kávé mellett beszélgettünk Erikával és Luisével. Leesett az állam, amikor megmondta, hogy hetvenöt éves. Férje fotóművész volt, akivel beutazta az egész világot, a rajta lévő szárit Indiából hozta. Nem rég volt Celldömölkön a férje képeiből kiállítás, kaptam ebből egy albumot.

album.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr785205690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kéttojásos 2013.04.07. 19:25:06

Remek téma egy rajzórához....:) egy újabb élmény a számodra. :) Lehet irigykedni? :)))
süti beállítások módosítása