2013.03.25. 18:53 | Szerző: -Ani-

Ma, most van éppen Tóni fiam fotókiállításának a megnyitója, a szombathelyi Café Freiben. ITT olvashattok róla./kattints rá/ A mocsok idő ellenére elindultam, gondolván én együgyű asszony jószág, hogy majd takarítják az utat, mint azt ilyenkor szokás. Szokás basszus, csak nem nálunk. Én vezettem, hangosan imádkoztam az őrangyalainkhoz, Marci fotózott.
tavaszi hó1.jpgtavaszi hó2.jpgtavaszi hó4.jpgSárvár körforgalomnál, ahol akkora volt a "trutyis hó", hogy majdnem keresztbe álltunk, akkor azt mondtam, visszafordulok.
tavaszi hó3.jpgHazafelé már félig árokba csúszott autóval is találkoztunk. Láttuk még, hogy kiszállnak belőle, úgyhogy továbbmentünk.
tavaszi hó5.jpgtavaszi hó6.jpgVégül Borgátánál szembe jött egy hótoló, ami után az út ugyanolyan kakás volt, mint előtte.
tavaszi hó7.jpgMost itthon ülök, kipakoltam a gyerekeknek csomagolt elemózsiát, levetkőztem, és sírnom kell a méregtől! Majd hétvégén megnézzük Apcival a kiállítást, persze ha normális idő lesz. Tónikám! A szívem szakad, nagyon sajnálom!
  :(

 |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr155171173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2013.03.25. 19:04:53

:( Együtt érzek veled!
Nálunk is ilyen,20 perces utat 1 óra alatt tettük meg .Jól tetted,h mégse indultál el,ki tudja,h pár óra leforgása alatt hazaértetek volna -e biztonságban .

-Ani- 2013.03.25. 20:22:30

@nemiswan: Na ez az, ettől féltem, hogyha oda is érek rendesen, de vajon milyen úton kellett volna a sötétben hazajönnöm.... :(

Atom · http://atom.blog.hu 2013.03.25. 20:31:28

Semmi baj:) Együtt megnézzük egy kávé mellett:)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2013.03.25. 20:45:20

csatlakozunk a kávéhoz, mehet a megnyitó Ani special :)

jazoli 2013.03.26. 11:23:19

Hallottam egy nyilatkozatot, (tegnap este) hogy készenlétbe áll a KPM. a Katasztrófavédelem stb.
Leállították a teherautó-forgalmat. Ennyi.
Mi lenne, ha nem csak állnának, hanem csinálnának is valamit?
Nem szórakozásból vannak az utakon akik mennek valahová! Megértelek! Tiszta ideg vagyok én is.

chanson 2013.03.26. 17:57:49

Nálunk harminc centi és esik most is... még itthonról sem indulunk el.
De holnaptól... talán... esetleg... de jó lenne... jobb idő.

-Ani- 2013.03.26. 18:27:13

@jazoli: @chanson: Egyfolytában esik, és ezek a tetűk nem takarítják az utakat!!! Borzalom! Ezért van annyi baleset!
süti beállítások módosítása