2013.03.11. 22:09 | Szerző: -Ani-

Családi ereklye... 
emlékkönyv1.jpgAz első bejegyzés benne 1808. Szegényke annyira viharvert, hogy alig merek hozzányúlni...
Fellapozom nektek, nézzétek...
emlékkönyv2.jpgBocsánat, hogy nem tudok nagyobb fotót beilleszteni, de nem lehet sajnos.
Gyönyörűen írtak, legtöbbet különféle idegennyelven...

emlékkönyv3.jpgemlékkönyv4.jpgemlékkönyv5.jpgAkad néhány magyar szó is....
emlékkönyv6.jpgemlékkönyv7.jpgemlékkönyv8.jpgAz előbbi 1810-ben íródott, ez utóbbi igen figyelemre méltó...
emlékkönyv9.jpgnézzétek csak meg az aláírást...
emlékkönyv10.jpgPróbáltam elolvasgatni azt, ami magyarul van írva, gondoltam bemásolom ide a verseket, de nem megy...
emlékkönyv11.jpgAnnyira másképp írtak, akkor, és olyan érdekes szavakat használtak....
emlékkönyv14.jpgA Reviczky több oldalon is szerepel, de nem lehet a Gyula, ezt itt 1809-ben írták, Ő '855-ben született.
emlékkönyv13.jpgemlékkönyv12.jpgMég sok szép és érdekes bejegyzés van a könyvecskében, de mindet nem tehetem fel. Sajnos kép csak kettő maradt meg, azok is nagyon halványak már.
emlékkönyv15.jpgemlékkönyv16.jpgemlékkönyv17.jpgRemélem tetszett, van néhány efféle matuzsálem könyvem, nagyon szeretem őket. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr405128683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kéttojásos 2013.03.11. 23:15:21

Nekem is van néhány régi ereklyém, mindig csodáltam milyen csodálatosan szépen írtak azokban az időkben. :) Csak bámul az ember. :)
Köszönöm hogy láthattam. :)

-Ani- 2013.03.11. 23:22:27

@Rezső Nánási: Örülök, hogy tetszett! :)

chanson 2013.03.12. 10:23:08

Mik vannak neked... ez meseszép. :-)
süti beállítások módosítása