2013.02.14. 08:00 | Szerző: -Ani-

"Ha házasodnak a verebek Bálintkor, készülődhetsz a tavaszra bármikor" - tartja a népi rigmus. S minthogy Bálint a szerelmesek napja, ne csodálkozzunk, hogy a verebeknek egyenesen a házasságon jár az eszük. Viszont a hideg tél, a nagy hó megfontolásra készteti őket - annál is inkább, mert jól tudják: ami késik nem múlik. Valami ilyesmit olvastam hétvégén egy gazdalapban. Most nem lesz veréb nász, olyan hideg van! Nem érdekel a Valentin nap amúgy egyáltalán.... Egész évben kell egymást szeretni, figyelmesnek lenni a másikkal, meglepi ajándékot is lehet máskor is venni, jó vacsival várni a párunkat, a rózsa is nyerő "hétköznap", legfeljebb olcsóbb háromszáz forinttal. Attól pedig forog a gyomrom, ha valaki kötelezőből rohan haza egy csokorral és desszerttel. Volt virágboltom, akkor még gyerekcipőben járt nálunk a Valentin nap, de emlékszem marha nagy haszonnal zártam a napot. Vitte a rózsát az is, aki máskor semmire sem becsülte az asszonyát. No mindegy, nem is akarok ebbe belemerülni. Az öt év alatt mindig betettem ide valamit, a tavalyiból vissza lehet menni megnézni őket..
A szerelem ünnepe

Én amúgy szerelmes vagyok a szerelembe, ezért hát: Éljen a szerelem! ♥
"A szerelemnek még a bolondsága is nagyobb bölcsesség,mint a filozófusok minden tudománya." /Jókai Mór/

rajzos.jpg
Tóni fiam cikke /kattints rá/

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr755079343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2013.02.14. 08:21:53

Egyre gondoltunk!!!... :) :D
süti beállítások módosítása