2013.01.22. 16:53 | Szerző: -Ani-

"Hó kavarog az égben, hatalmas, szédítően táncoló pelyhekben és csapatokban, fehér pettyek a vas szürke égen,, a hideg és a tél íze a nyelveden, habozva lehel csókot az arcodra, mielőtt halálra dermesztene. Harminccentis, puha, mint a vattacukor, meseországgá változtatja a világot, minden felismerhetetlenül gyönyörű lesz tőle."

Véget ért a múlt heti nagy hó mizéria, olvadozik, de olyan nagy hó esett, hogy még mindig fehér körülöttünk minden. Most újra szállingózik..... Apci pénteken szerencsésen megérkezett, nagyon aggódtunk, a falunk egyik kijáratát teljesen elzárta a hó, a buszközlekedés megszűnt, tegnap hajnalban takarították el. A vasárnap is kicsit "frászban" telt, az ónos eső miatt egyfolytában lestük az időképet, szerencsére minket elkerült, és Tamás hétfő hajnalban vissza tudott menni. Tóni fiam, mint újságíró fotóriporter, "felkéredzkedett" egy hótolóra, és végig csinálta a derék hómunkással a műszak egy jó részét. Itt olvasható a beszámolója. Izgalmas lehetett. A derekam hol fáj, hol nem, rájöttem, hogy a legjobb orvosság neki a pihenés. A másik nagy felismerésem a fájdalom egyik okáról, lazítanom kéne, ami sajnos nekem nem nagyon megy. Minden gátlásom, minden aggodalmam, az összes hülyeségem a feszültségek, mind-mind a hátizmaimban kötnek ki. Magamtól képtelen vagyok ellazulni, arra gondoltam, hogy nem is orvos kéne nekem, hanem egy jó kineziológus.... majd meglátom. Láttam a múlthéten egy riportot, ami igencsak felkeltette az érdeklődésemet, egy új diétáról, fogyókúrás módszerről szólt. Aztán jól utánaolvastam, megnéztem róla több riportot, meghallgattam a táplálkozástudományi szakemberrel készült videót is, és úgy döntöttem kipróbálom. Ez a harcosok étrendje, ami teljes életmódváltással jár, hisz ellentmond mindannak, amit idáig egészségesnek hittem, és az éjszakai evésről szól. Nálam kiválóan működik a napközbeni koplalás, eddig is akkor voltam igazán pörgős energiával teli jó hangulatban, ha legalább 15 óra hosszat nem ettem. Nem győztem hallgatni családomtól ezért az aggódó finom szemrehányásokat. A tévében még egy prof. is megerősítette, hogy az igazi közmondás az úgy szól: "Reggelizz úgy, mint egy koldus, ebédelj úgy, mint egy polgár, vacsorázz úgy, mint egy császár." Napközben lehet enni, zöldséget és gyümölcsöt, ettől tényleg irtó fitt az ember, viszont az esti "nagy zabálással", amikor mindent megehetsz, hadilábon állok. Addigra nincs is étvágyam, és az évek óta beidegződött este hat után nem eszemet nehéz elfelejteni. Úgyhogy most vegetálok, este eszem annyit amennyi jólesik.... keveset, és éjszaka ez is nyomja a pocimat. Nem is mesélek tovább róla, ha bárkit érdekel olvassa el a belinkelt oldalt. Én pedig szorgalmasan gyakorolom és várom a hatást. Ahogy javul az idő jöhet a túrázás.... ja és a torna, amiről most kicsit le kellett mondanom.

Harcosok Étrendje /kattints rá/

hószív_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr865035149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2013.01.22. 17:51:48

Én ezt a mondást fordítva ismerem...

chanson 2013.01.22. 17:52:40

Pontosabban, reggel - király, délben - polgár, este - koldus. :-)

-Ani- 2013.01.22. 17:54:00

@chanson: Én is fordítva tudtam... :)

chanson 2013.01.22. 17:56:01

Közben elolvastam, eme mondás megbukott... :-)))
De csak annyit írnak mindenhol, reggelizz úgy, mint egy koldus...
Attól tartok, a fogyókúrázókra az érvényes, ha mindegyik étkezéshez a koldus szót használjuk...
süti beállítások módosítása