2013.01.09. 14:05 | Szerző: -Ani-

Édes kicsi Bandi kutyám ma be lett chipezve. Hosszú évek óta van egy tündér állatorvosunk, őt szoktam hívni az állatkáimhoz. Reggel megbeszéltük, hogy jön, addig Bandit ki kell kötnöm, szájkosaraznom, és ha minden ok. rácsörgök és beugrik, veszettség ellen is beoltja egyúttal a kutyusomat. Ez nekem mindig lelki gond, mert sajnálom Bandust megkötni, a szájkosárról ne is beszéljünk!. Vittem ki egy pár virslit, megetettem, közben elmeséltem neki, mi a helyzet :), majd szépen megkötöttem, persze nem a kikészített láncot akasztottam a nyakörvébe, hanem egy vastag zsinór, szegénykét ne zavarja a lánc csörgése. Majd a szájkosár következett, ami egy modern, finom, anyagból van, nem bántja, de ettől kezdve a kutyám teljes lelki beteg lett. Kivittem egy kis sámlit, leültem mellé, és ott vigasztaltam a macskák társaságában. Cilike még hentergőzött is neki. Megjött Tamás, a doktorbácsi, aki szeretettel és nagy gonddal bechipezte a kutykómat, majd beoltotta és elengedtük a Bandit. Rettentő boldog volt, szaladgált, nem menekült be a házába, sőt még a labdilláját is oda hozta nekünk. Hála ez is meg volt! Anyukámhoz is átmentünk, Snoopy is megkapta a chipet, ő nem félt annyira... csak kicsit, Anya előtte kedvenc csemegéjével nyers répával etetgette.oltás snoopi.jpg Aranyos volt az anyukám, mert mielőtt elbúcsúzott a doktorbácsi, egy kis csomagocskát adott a kezébe; - Doktor úr ezt a Snoopyka mondta, hogy adjam oda önnek! Aszalt gyümölcs volt benne és trüffel csokoládé, egy lap Snoopy fényképével, a következő szöveggel: "Doktorbácsinak szeretettel Snoopyka." Anya még megmutatta nekünk a Snoopy kis karácsonyfáját, ami a szőnyegecskéje mellett áll a teraszon, egy pici feldíszített műfenyőfa. :)
Hát ez történt ma velünk, és mindenkit bíztatok, minél előbb tegye meg, tetessen chipet a kutyájába, nem csak a büntetés miatt, hanem a kutyuskája érdekében is.

Így ült szegény Banduska és várta a doktorbácsit..
oltás.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr295008138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2013.01.13. 07:18:52

Nekünk már évek óta van chipünk .Úgy sajnáltam,mert egy vastag tűvel adták be neki .Utálja a doktorokat.Ha említem neki,már vicsorít :))
Nagyon kedves gesztus volt anyudtól :)
süti beállítások módosítása