2012.12.29. 20:40 | Szerző: -Ani-

Gyönyörű idő volt ma, ezért ebéd után felkerekedtünk Tamáskámmal, és egy jó másfél órát csatangoltunk a hegyen.
csipke1.jpg
Délelőtt Marcussal fürödni voltak Sárváron, kicsit el is fáradtak, de nem kellett sokat kérlelni Apcit a sétához, hamar beadta a derekát. Jaj, a derekat ne is emlegessük! Fáj már megint, "kosmodisket" öltök minden reggel, abban nagyon jó, de éjszaka, és a reggeli felkelés..... :( Remélem majd megint gyorsan elmúlik. Szóval visszatérve a csavargásra, Bandi szokás szerint velünk tartott...

Találtunk elhagyott madárfészket...
fészek.jpgremélem nem azért volt üres, mert szegény kis madárka alacsonyra építette...
fészek2.jpgA napsütés ellenére nem tudtam igazán jó képeket csinálni, mert kicsit ködös is volt az idő, ezért inkább belefeledkeztem a csipkebogyó legelészésbe...
csipke2.jpgAzért a kőfejtőről készítettem néhány fotót, lent a faluban csak reggel volt dér, itt a képen látszik, hogy fent a hegyen napközben is, sőt a pocsolyák be voltak fagyva. Végül is ez a rendje módja, hisz tél van!
kőfejtő1.jpgNo, nem csak én legelésztem.... Nini ott egy mackó! :)
apci.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr153512286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása