2012.08.21. 23:54 | Szerző: -Ani-

Apcinál töltöttünk egy hetet, és sokat kirándultunk.... ezekből a "túrákból" az egyik nagyon gyönyörű Zell am See városka volt, amely a nem kevésbé gyönyörű Zeller See partján és Ausztria szívében fekszik.

zell1.jpg

Már az odaút is mesebeli tájakon át vezetett, sok képet készítettem, nehéz volt kiválogatni, hogy melyik kerüljön a blogba be.
zell2.jpg
zell3.jpg
Engem mindig elbűvöltek a hegyek, szerelmes vagyok beléjük...
zell4.jpg
Eltudnám képzelni az életem egy ilyen helyen, bár télen biztosan félnék kicsit a lavináktól....
zell5.jpg
zell6.jpg
Tamáskámnak ez a kirándulás részben szolgálati út is volt, be mentünk a reptérre, ami a hegyek közt rejtőzik, és telis-tele volt gépekkel.
zell7.jpg
zell8.jpg
Zell am see reptéren.jpg
Rettenetes hőség volt, a tó környékén alig lehetett parkolni. Több strand, és szabad strand működik a tó körül, és persze jó nagy volt a nyüzsi mert mindenki oda igyekezett.
zell9.jpg
zell10.jpg
zell11.jpg
A forró nyár, és hőség ellenére bármerre néz az ember gyönyörű, buja alpesi legelők zöldellnek. Az 1965 méter magas Scmittenhöhén is fent voltunk felvonóval, arról a következő bejegyzésben írok, feledhetetlen élmény...
zell12.jpg
zell13.jpg
Hazafelé nem bírtuk ki és megálltunk egy sebes folyású gleccserpatak mellett...
zell14.jpg
No, ebben a vízben percek alatt le lehetne hűteni egy dinnyét, vagy néhány sört... :) Marcus kicsit paskolta magát a jéghideg a vízzel.... állítólag dermesztően hideg volt....
zell15.jpg
Kicsit megálltunk pihenni amikor elhagytuk Salzburg tartományt. Felső-Ausztria Salzkammergut régió első gyönyörűséges szépsége egy újabb tó, Mondsee...
zell16.jpg
Itt is lőttem néhány képet, de a lemenő napnál már nem voltak túl jók a fények, és hatalmas pára lebegett a tó fölött...
zell17.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr354724947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2012.08.23. 14:38:27

Zell am Seenél én is voltam, anno mikor mentem vonattal Innsbruckba, ott is megállt a vonat, az egész út alatt rá voltam tapadva az ablakra és csak csodáltam a tájat. Gyönyörű
süti beállítások módosítása