2012.08.09. 13:17 | Szerző: -Ani-

Felrakok még néhány képet, azoknak az örömére, akik nem lehettek ott. Remélem nem tartjátok uncsinak. Mindjárt kolléganőm portréjával kezdem, igazán kedves teremtés. :)
Kapolcs32.jpg

Itt szép dolgok voltak, szerettem volna a fürdőszobába egy-két dolgot vásárolni, de amikor meghallottam az árakat, azt sem tudtam, hogy menjek ki az ajtón. Ciki magyarázkodni, hogy kicsit még gondolkodom, erre a kezedbe nyomnak egy névjegykártyát és örülsz, hogy megszabadulsz.
Kapolcs39.jpg
Sziesztázó papa és csemetéje. Édes volt a babuci, cumi a szájában, pelenka a fején! :)
Kapolcs48.jpg
De jó lenne a kertünkbe néhány ilyen tyúkocska!
Kapolcs38.jpg
Azok a cica ablaktámasztók, és minden, minden annyira gyönyörű volt....
Kapolcs42.jpg
Kapolcs46.jpg
Babák, dobozkák, neszeszerek, levendulás párnácskák-zsákocskák, minden foltvarrással....egy zsák pénzt el lehetett volna költeni....
Kapolcs29.jpg
Biri néném virágot árult....
Kapolcs31.jpg
Itt minden nemezből készült...
Kapolcs34.jpg
Ezt az egyik kertben fotóztam, hi hi.. mit keres a törpe mellett Casper! :)
Kapolcs35.jpg
Egyszer olyan nagyanyó szeretnék lenni, akinek a konyhájában ilyen edények sorakoznak a polcon.... talán addigra lesz is....mármint mire nagyanyó leszek. :) Amúgy egy kőutánzatú házszámtábla az egyik árusnál 18.500Ft-ba került... és annyira nem volt rajta semmi egyedi, sem művészi, sem kézműves....
Kapolcs22.jpg
Kapolcs25.jpg
Kapolcs27.jpg
kosárkában azok a porcelán virágok tetszettek nagyon...
Kapolcs21.jpg
Muris volt a régi kredencbe pakolt sok bádog bögre....
Kapolcs20.jpg
Ezt igazából Szittyazoli kedvéért fotóztam.... voltak fafaragók és szép szobrok...
Kapolcs13.jpg
Katlan Tóni konyhája, ahol sörben párolt malac, juhtúrós puliszka, kakashere pörkölt, libazsíros burgonya és még sok ínycsiklandó finomság volt.....
Kapolcs16.jpg
Ez állati cuki! Kávékapszulákból készített ékszerek, gyerekeknek tök jó elfoglaltság, és még jól is néz ki! De volt még bicikli belsőből készült ékszer, kitűző, és bringa külső-belsőből készült övek...
Kapolcs14.jpg
Utcarészlet...
Kapolcs17.jpg
Mit nem adtam volna kislánykoromban ilyen bababútorért! Itt minden babaedény és pici bútor...
Kapolcs18.jpg
Az a szőke copfos Kata, Tamás fiúnk kedvese... heten mentünk a völgybe, mint a gonoszok.... Azt hiszem nagyon tetszett a gyerkőcöknek, még Marci is élvezte. :)
Kapolcs11.jpg
Teklának és magamnak vettem ilyen kézműves szappant. Az enyém vadcseresznye, olyan mint egy süti, mennyei illattal.
Kapolcs12.jpg
Anyukámnak pedig ilyen mézecskét hoztam, nagyon örült a madárláttának.
Kapolcs28.jpg
Roppant jópofik voltak a dekorácók az udvarokban.....
Kapolcs37.jpg
Kapolcs36.jpg
Ühüm... egy ilyen feliratú párnát az ágyra, de szigorúan a hálószobába, nehogy a nappaliba, ahová a szomszédot és a jó barátot ültetjük! :D
Kapolcs44.jpg
Még egyszer a hőn áhított edénycsalád egyik darabja.... gyönyörűűűűű! Az ára is, ez a fűszertartó 6.300Ft-ot kóstált.
Kapolcs23.jpg
Ennyi volt mára, mert a jóból is megárt a sok! Remélem élveztétek ezt a kis "vásári sétát".

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr934703352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2012.08.10. 04:45:57

Ezeket csak valóban nézni szabad,megvenni nem ...ilyen árak mellett .

ildsisy 2012.08.11. 07:47:06

Mikor ilyen vásárokon vagyok, és nézem a sok kézműves árút, mert szeretem nézni, arra gondolok, hogy olyan sok munka van vele, míg elkészülnek és alig-alig vásárolnak az emberek. Én is Tihanyban járva idén, csak néztem, néztem. De, tulajdonképpen nincs is szükségem ezekre, de azért szívesen vennék ezt-azt... :)

jenever 2012.08.12. 10:25:00

Nagyon is élvezetes volt ez a vásári séta a képeiddel, köszönet érte! :)
Egy időben a Mesterségek Ünnepére mentünk fel minden évben a Várba, (de sajna mostanra már a belépő sem fér bele), ott is csuda dolgok voltak, gyönyörködtünk és sóvárogtunk mi is.
Volt egy idős holland házaspár, ott helyben gyártották a selyemcukrot, na, azt az egyet minden évben vettünk, mert fincsi volt és megfizethető.
süti beállítások módosítása