2012.07.19. 13:41 | Szerző: -Ani-

Balatonfüredről egyik délután áthajókáztunk Siófokra. Már ez sem olcsó mulatság a Balatonnál, a retúr jegy hármunknak 7500 Ft-ba került. Az indulásnál bedöglött a pénztárban a kártyaolvasó, és fizetés nélkül szálltunk hajóra, mondván visszaérkezéskor teljesítjük azt. Tamás kirándulásunk végeztével be is ment, a hölgy közölte, ha most sem jó, akkor grátisz kaptuk ezt az utazást. Sajnos már működött az a fránya szerkentyű, brühühü..... :(

Ezzel a monstrummal utaztunk...
Látszik milyen tolongás és tömeg volt a hajón. Rajtunk kívül néhány külföldi lézengett még és persze a személyzet. :) Szegény büfés lányzó kijött a fedélzetre és mosolyogva kérdezgette azt a néhány embert, hogy hozhat-e valamit, ha a forgalom után fizetnék, felkopna az álla.
Itt hagyjuk el a füredi kikötőt...
Ott a távolban a Tihanyi Apátság..
Ez még a füredi strand része...
Találkoztunk vitorlásokkal, tök jó volt, hogy felülről teljesen beláttuk az egész fedélzetét.....
Az ott már Siófok juhéj!
Gyönyörű ez a rész ahová beérkezik a hajó.
Ez a siófoki hajóállomás.
Szemben a Sió csatorna zsilipje, ami 1863-ban adtak át, és a száraz időjárás miatt már évek óta zárva tartják.
Ebben az étteremben rántott békacombbal kezdődik az étlap....Talán majd legközelebb... :)
Fáradtan hazafelé, már nem ültünk kint a fedélzeten, mert a lemenő nap pont szembe sütött. Ugye milyen sokan voltunk a hajón? :) Nem is baj, jól éreztük magunkat. Szerencsésen megérkeztünk, nem süllyedtünk el, nem futottunk zátonyra, és kalózokkal sem találkoztunk. (Azért Jack Sparrow jöhetett volna!) :)
hajó18.jpgár

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2012.07.20. 11:08:17

jaj, imádom a balatont, kár hogy nem ránk Magyarokra van beárazva...

-Ani- 2012.07.20. 16:16:38

@csacse: Jól beszélsz! Ez így igaz!