2012.07.12. 20:03 | Szerző: -Ani-

Iszonyú, már nem lehet a hőséget elviselni! Balatonon haldokoltunk a melegtől, még a víz is "forró" volt, igazából napozás közben a kerti csapnál slaggal zuhanyozva tudta az ember magát felfrissíteni. Két ventilátor mellett tudtunk aludni, itthon aztán ugyanez folytatódott. A fű kiégett, a kertet is locsolni kellett. Azt mondják a tormának semmi nem árt, nahát nálunk az is sárgul a melegtől rendesen. Viszont uborka hegyek teremnek, és úgy fest a paradicsomból is rengeteg lesz. Tegnap már nem bírtam tovább elmentem Sárvárra ventilátorokat venni itthonra is. Ott hatalmas jégeső kapott el, úgy féltem, hogy betöri a kocsi szélvédőjét! Persze mindezt egy üzletből néztem, mondtam is az eladónak, ez most nekik jól jön, mert amíg várjuk, hogy kint csillapodjon az eső addig nézelődünk, és bizony be csusszant a kosárba néhány nem tervezett de tuti jó holmi. Vettem két ventilátort, szencségelve jó fél óra alatt sikerült is összeszerelnem. Itt esőnek nyoma sem volt estig ezért még kimostam egy adag ruhát, és estefelé amikor szedtem be iszonyatosan megcsípte az ujjamat valami. Még valami gyufafejnagyságú fullánk is lepottyant a csípésről ahogy odakaptam. Aztán ki ment a fejemből a dolog, viszont jó nagy dörgés villámlással megérkezett ide is az eső. Pont Apcival kezdtem beszélni a Skype-on, hirtelen kivert a víz, elszédültem, ki kellett mennem, nagyon rosszul voltam. Gondoltam, hogy a hülye front, rosszalkodik a "ketyegőm", telefonon aztán megnyugtattam Tamást nincs semmi baj, de nem tudok beszélni, majd mindjárt jobban leszek. Lefeküdtem, nem messze tőlem csörgött kétszer is a telefon és nem tudtam felvenni, dőlt rólam a víz és szédültem. Állati peches vagyok mostanában! Marci nem volt itthon elengedtem, nem gondoltam semmi rosszra. Feküdtem az ágyon mozdulatlan és hallgattam a már-már halántékomban lüktető szívverésem, majd elaludtam, de semmiről nem tudok, hogy mikor jött a gyerek haza.... semmiről. Éjjel egy órakor kb. 3-4 óra alvás után ébredtem úgy mintha nem történt volna semmi, de azóta nem aludtam egy percet sem, végig tévéztem az éjszakát. Reggel jutott eszembe a csípés, amikor az ujjamon egy szép gennyes pukli volt, viszketett, piros lett és bedagadt. Aztán az is átvillant az agyamon, hogy basszus okozhatta a rosszullétemet egy allergiás roham! Én hülye nem vettem be Calciumot pedig még injekcióban is van itthon, azt beleöntöm teába vagy vízbe és sec-perc alatt hat. Ilyen felelőtlen marhaságba még bele is lehet halni! Mindegy csalánba nem üt a ménkű, dagi az ujjam, orvoshoz nem megyek, nem kell a tetanusz, különben is jól vagyok! Tanulság az megvolt, és nektek is azt mondom, ha bármi megcsíp sutty meg kell inni egy Calcium sandozt, és akkor nyugodtak lehetünk. Ma hét ágról sütött a Nap, viszont most megint esőre áll, éjszaka nyugodtan eshet, ránk fér egy kis hűvösebb idő, viszont maradjon csak meg a nyár hisz úgyis olyan rövid ideig tart.

hattyúk.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr824650548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.07.12. 20:20:19

Húúú!!! Ahogy olvastam a csípésről a történetedet, együtt kezdtem veled rosszul lenni!!!... Megúsztad!!! És ott voltál egyedül! Pedig komoly bajt tud okozni a csípés!!!... Anikám, vigyázz a kertbe minden bogárra!!!
Párszor csípett meg darázs engem, egyszer az egyik balatoni nyaraláskor komoly volt, elkezdtem fulladni, ájuldozni, és senki sem segített... én rohantam az üdülő konyhájára, miután a recepción sem tudtak orvost keríteni, sem telefonon, mit is tegyek...) a konyhán, ecetet és hagymát kértem. Még egyszer gyermek koromban nagymamám mondta mit kell tenni ilyenkor, az kiszívja a mérget állítólag. és az ecetes borogatás. ha más nincs... Vigyázz magadra, látom Füreden is voltál! puszi :)

-Ani- 2012.07.12. 20:56:24

@ildsisy: Jó volt megint az őrangyalom, máskor jobban vigyázok. Látod az ecet és a hagyma eszembe sem jutott, pedig milyen igaz! Gyerekkorunkban nem volt más és bizony ez is használt! Majd még jönnek a balatoni fényképes kalandok..... csak most kicsit lusti vagyok. Puszi :)
süti beállítások módosítása