2012.05.11. 21:57 | Szerző: -Ani-

Lassan kezd átmenni a blogom fotóblogba, de mivel rengeteg képet készítek, néha ez a legegyszerűbb megoldás. :) Idő... idő, ami semmire sem elég! Talán, ha az alvást kihagyná az ember..... de az az ember nem én vagyok. :)

Egyik nap Frici öcsit kaptam lencsevégre....

Katasztrofális nálunk a "telefon helyzet"! Az udvarra kell kimennem telefonálni mert sosincs térerő, a szomszédban például tökéletes a lefedettség. Telóztam és kint a teraszon beszélgettem éppen, akkor láttam meg Öcsit, ahogy lustizik a kerítés tetején.... Édes!

Egy darabig álmosan figyelt, aztán......
Kit érdekel, hogy te kivel beszélsz..... én szundikálok inkább tovább! :)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr474503181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása