2012.02.10. 10:45 | Szerző: -Ani-

Egyáltalán nincs nagy hó errefelé, csak annyi esett, hogy tutira csússzon az út. :)
Így nézünk ki...

Nagyon hideg van, több háznál elfagyott a víz. Volt akinek a hegyen a pincéjében is, azt mondják a napokig tartó erős szél kifújta a falakat. Sajnos Anyánál is befagyott a cső, pánikoltunk rendesen. No, nem a lakásban, hanem a nyári konyhában, és ráadásul a beburkolt szigetelt cső. Szerencsére egy nappal előbb jött haza Apci, így már folyik a "hibaelhárítás". :) Marcus jól van, hétfőn suli, estefelé nem lehet vele bírni, "kivirágzik a tök", menne haverozni, de a gonosz mutterizáció nem engedi. Nem tudom lehet, hogy a gyermekorvosnál, vagy a tegnapi "nav.könyvelő.bank.bevásárló" utamon szedtem össze valamit, úgy fáj a torkom, hogy majd bele halok... :(  Ennek egy hatalmas előnye van: Ágyikó, fincsi tea és egy jó könyv! Marci a számítógépe és a kb. 300 tévécsatorna közt tobzódik hajnalig, hiába kérlelem, hogy olvasson...... :) Nyáron Balcsin falta a könyveket, és könyvesbolt láttán ugyanúgy felcsillan a szeme mint nekem.....
Még egy havacskás házunk sarkából nézet :)

Nagyon rendes szél fújt errefelé, a járdánkról lefújta a havat, bár mégsem az, mert a garázs bejáratához is fújt egy métereset.
:)
/Visszanéztem az írásom.... hogy rászoktunk ezekre a hangulatjelekre :) :( :P :S stb.... Már sms-ben is küldeném.... Smile és a "lájk", manapság már szóban is "lájkolunk"/ :)

 |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr373512278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilds. 2012.02.10. 14:25:14

Jobbulást kívánok neked!!! Látom pontosan egy volt a gondolatunk a blogjainkban... :) nem rég jöttem meg, megfagytam! Jeges Duna nézőben voltam. puszi :):)

-Ani- 2012.02.10. 17:46:45

@Ilds.: Köszi! Majd megyek hozzád olvasgatni. Puszi

jenever 2012.02.11. 18:33:30

Hideg van itt is nagyon :/
Vigyázz magadra, gyógyulj meg hamar!
süti beállítások módosítása