2011.10.11. 21:24 | Szerző: -Ani-

Ma Szombathelyen a Király utcában elém állt egy hajléktalan "nénike". Tiszta öltözetben, kezembe nyomott egy színházi műsorfüzetet, és egy fénymásolt papírt, amin egy vers volt, Saját verseim címmel. Előre hálálkodott a még meg nem kapott forintokért..... Persze, hogy adtam, ez természetes! Hálálkodó szavait még sokáig hallottam.... Aztán azon morfondíroztam, hogy mit csináljak a papírokkal? Apcival ebben a hónapban színházba biztos nem megyünk, tehát szemétbe a műsor füzettel, de mi legyen a verssel? Beleolvastam és gyorsan bedobtam a kocsiülésre, itthon elővettem és elolvastam. Az eleje bizti a saját, viszont a második része a Székely asztali-áldás, picit átköltve. Mindegy, a lényeg üzletet kötöttünk! :) Kaptam pár szép sort, ami tényleg célt ért és megkopogtatta a szívem kapuját....
Itt a vers, pont úgy, ahogy én kaptam:

"Ha majd egyik nap valaki
megkopogtatja szívednek kapuját, s te
kitekintve meghallod egy koldusnak
bocsánatkérő, alázatát adjál neki a
szeretetből néhány morzsányi szemet
mert lehet hogy ez a koldus én leszek.
Ki asztalt terítesz az égi
madárnak, teríts asztalt szegény árvának.
Nyújtsd ki Atyám, Nyújtsd ki jóságos
kezedet adjál a hajléktalannak
tápláló kenyeret.
Ételből, italból bőven legyen részük,
gondviselő Atyám könyörögve kérünk."

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr503296060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2011.10.12. 04:59:12

Jó szíved van :)

( Nem tudom,h miért nem jön le egyik freeblog sem,se a főoldal? este óta nem működik:(

BartiMagdolna 2011.10.12. 17:24:41

:) Kedves Tőled! Engem az zavart, amíg sokat mozogtam a városban, hogy szinte három lépésenként kért valaki, és nem mindig szépen. Időnként azért adtam én is.

-Ani- 2011.10.12. 21:36:59

@Vegi Manó: a részeges, pofátlan tolakodókat én sem szeretem.
süti beállítások módosítása