2011.08.19. 21:42 | Szerző: -Ani-

Két éve fenem a fogam a Vasvári Rétesfesztiválra, múlt szombaton el is mentünk. Azt hiszem sokunkat meglepett, hogy belépőt szedtek, a felnőtteknek: 700,- gyerekeknek: 500,- a családi belépő pedig 1.700 Ft volt. Én bizony megkérdeztem, hogy ezért ingyen rétes jár? Nem de programok pl. vásári komédiások, kiállítások szerepelnek benne. Hm... Érdekes rétesekkel találkoztam: almás-csirkemájas, túrós-tökmagos, karórépából készült csutris rétes, csülkös-vargányás, ricottás-spenótos, amit a Marci megkóstolt és ízlett neki. Én egy cukkinis-gombás-főt tojásost próbáltam ki, nekem nem nyerte meg ez az íz a tetszésemet. Apci meggyes-mákost, Marci még a cseresznyést és túróst evett. A rétesekért egységesen 230 Ft-ot kértek.

Árultak jóféle házi lekvárt, amit én magam teszek el.....

Jópofa volt a sparhelt kiállítás

Láttam néhány szép, régi falvédőt

Apcival beugrottunk egy közös fotóra is :)

Nagyon tetszettek a hagyományos népi játékok, játszottam is néhánnyal

Nem... persze, hogy nem erre a hintára gondolok.... :)

Aranyos volt a Vépi Nefelejcs Klub életnagyságú boszija, Reszka néni

Voltak bábkészítők, fafaragók, de mindenből csak épp, hogy egy kis pici standos mustra.
A kíváncsiságunkat immár kielégítettük, kicsivel nagyobb szabásút képzeltünk, kicsit nagyobb és olcsóbb rétesekkel...... Azért szép volt, jó volt, de azt hiszem először és utoljára mentünk el erre a rendezvényre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr83165824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2011.08.20. 10:55:06

Ahogy elnézem nemcsak Mesztegnyőn, de Vasváron se ismerik az IGAZI asztalra-kiterítős-nyújtós házi rétest. Ja, erre már csak nagyanyáinknak volt ideje, meg türelme.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.09.03. 19:03:03

Nem túl pozitív a vége...
A képek érdekesek.
süti beállítások módosítása