2011.06.27. 10:00 | Szerző: -Ani-

Elkezdődött a szokásos Balatonozásunk. Magyarország másik felét céloztuk eredetileg meg erre a hétre, de az augusztusra eltéve. Meg akarjuk mutatni egy kicsit a gyerkőcnek az országot. Most Balaton minden mennyiségben, vagyis egy hét egyben, és együtt. :) Apci nélkül nem szeretek ott lenni, de lesz megint olyan is Marci miatt. Blogírás lehet, hogy picit elmarad, már nem vagyok olyan serény ezen a téren, mint régebben. Leköltöztetek megint egy rakás könyvet, csavargunk, pihenünk, talán írogatok is, és készítem a rengeteg fényképet. Egy csomó megnézetlen filmem van a laptopomon és a hordozható „vinyón” is, talán most kerítek rá sort. Egy lépésre van a nyaralónktól a part, csak egy bibi van, nem vagyok az a strandkedvelő pipi, utálok napozni, pedig illene a barnító krémes színemet eredetire váltani, majd könyvvel a kezemben, könnyebben megy. Tavaly egész nyár Balcsi és a tenger után sem villogtam valami vad bronzos külsővel, nem sikerült, pedig én akartam! :) Anya és Gábor felváltva gondoskodnak az állatkáinkról, ideiglenesen ide helyezik a rezidenciájukat. A négy cicussal nincs is gond, Bandi kutyának viszont hiányozni fogunk. Gáboron a félszemem itt hagyom, szerdán belgyógyászat. Sárkányasszony a távolból is őrzi gyerkőceit. :) Tamáskámé osztrák mobil net, a nyaralóba nyet net, kíváncsi vagyok magamra mennyi idő múlva kavarok a net kávézó felé, vajh meddig bírom nélküle?... Azért teszek be egy-két időzítettet, nézzetek csak ide nyugodtan, találtok olvasni- vagy hallgatni valót.  Puszi mindenkinek!

Macskaszemek


Bandi és a labdillája, ami csak így finom megduplázva :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr533017213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2011.06.27. 11:27:34

Nagyon jó pihenést kívánok,aztán meg várom az élménybeszámolót.:)
Szép időt!

szittyazoli 2011.06.27. 12:16:28

:) Érezd nagyon jól Magad! (Megvárunk.)
süti beállítások módosítása