2011.05.24. 20:49 | Szerző: -Ani-

Szegény Frici cicámat most „műtöttem” meg. Egy szemét gazember meglőtte a lábát légpuskával, és három lábon, sántikálva, káromkodva jött haza a macskám. Megnéztem, benne volt a golyó, hosszú csipesszel kiszedtem, jól bekentem Betadine-nal, hagyta magát szegényke. Bevacsorázott derekasan a cicakonzervből, és elment alukálni. Hiába készítettem neki a nyári konyhában, dobozban helyet, megszokott helyét, a szénapadlást választotta. Mocskos emberek vannak! Sajnos sejtem is, hogy ki volt az, egy tetű, és nem tehetek semmit. :(



Címkék: blog cica macska szerintem  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr662929819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-nallag- 2011.05.24. 22:28:36

Szegény cica. :( Jobbulást neki!
Biztosan direkt lőtt rá?
Hihetetlen emberek vannak, megdöbbentő, amikkel találkozom én is. Egyszer már megmérgezték úgy a kutyámat, hogy mérgezett ételt raktak ki az utcára, később pedig találtam a fűben szöggel átszúrt szalonnát is... Miért jó ez nekik? Mit ártanak ezek a szegény állatok?

-Ani- 2011.05.24. 22:36:00

@-nallag-: Köszönjük! Direkt, tuti. Néha olyasmiket hallok, hogy égnek áll a hajam!

jenever 2011.05.25. 06:16:35

jobbulást kívánok én is Fricinek!!!
sosem értettem az ilyen embereket, az az ő bajuk, ha nem szeretik az állatokat, de hogy bántsák is őket...

nemiswan 2011.05.25. 06:55:52

" Ha megdobnak kővel,szúrd agyon vasvillával" -ennyit fűznék hozzá..Jobbulást a cicusnak..

ildsisy 2011.05.25. 15:09:58

Ó, istenem, milyen szemét, aljas emberek vannak!!! És az a legrosszabb, ha az ember tudja is ki az, és mégis tehetetlen!!!... :(
Szegény kis cica!

-Ani- 2011.05.25. 18:40:51

@jenever: @nemiswan: @ildsisy: Sajnos sok ilyen szemét ember járkál köztünk. Köszönöm lányok az együttérzést, a cicusom jobban van. Szerencsére, hogy ki tudtam venni a golyót. :)
süti beállítások módosítása