2011.05.18. 22:34 | Szerző: -Ani-

Tegnapelőtt Franci cica, édes cicamama folyton jött utánam nyávogva. Elérkezett az idő, tudtam elleni fog, régebben elbújt és csak később hozta elő a kiscicákat. Most tőlem várt segítséget. Készítettem neki több helyet, dobozokat gondosan kibélelve, végül a teraszon lévő szülőszobának kialakított egymásba tolt, dupla doboz nyerte el a tetszését. Három gyönyörű kölyke született. Huh! Fel van adva a lecke, kereshetek gazdikat! Bandi néha bekukucskál hozzájuk, leellenőrzi, hogy minden rendben van-e. :) Szombaton Balcsin voltunk fűnyírás stb. Marci fürdött, és elég sok időt töltött a vízben, ennek hatása azt hiszem a hét eleji két lázas nap. Alig tudtam lehúzni a lázát, négyféle lázcsillapítóm van otthon mindet bevetettem. Végül a régi jól bevált, egy ideje agyon ócsárolt, mérgezőnek kikiáltott Amidazophen nyert. Bezzeg annak idején nem volt más, jó volt, használt, és mind itt vagyunk, nem haltunk meg tőle. A megfázáshoz társult egy jó nagy torokgyuszi is, de hála ma már jobban volt a gyerkőc. Pénteken megyünk vissza az orvoshoz. Minél nagyobb, annál többször beteg, mert csökönyös, önfejű, nem vigyáz magára, és én hiába magyarázok. Majd ezt is kinőjük. Egy szép nagy kosár spenótot szedtem a kertben, felét lefagyasztom, másik feléből holnap lesz ebéd, Marci kedvence. Virágzik az akác és a bodza is egyszerre, rengeteg van belőlük a környéken, csodálatos illatfelhőbe burkolózott tőlük az egész falu.



Címkék: cica szerintem saját fotók falun  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr52915284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2011.05.19. 05:05:04

Kiscicák..Ó,még mindig epedek érte:)

-Ani- 2011.05.19. 11:42:12

@nemiswan: Háromból is választhatsz! :)

nemiswan 2011.05.20. 05:15:41

Küldj egyet drótpostán:)
süti beállítások módosítása