2011.04.22. 23:55 | Szerző: -Ani-

Boltoztam, fáradt vagyok, nagyon hosszúra nyúlt a mai napom. Holnap újra én leszek a boltban, erős nap lesz, remélem, már az ünnepek miatt is. Nem tudtam még igazán készülni, holnap délután fogom itthon „megváltani a világot”. A menüsor már az agyamban és a hűtőben, csak még meg is kéne kreálni. Nagypéntek révén krumplifőzit készítettem…. Magamnak. :) Apci hozott Ausztriából három gyönyörű füstölt pisztrángot, ha minden igaz ma halat nem bűn enni. Kettőt még egyben sikerült lencsevégre kapnom. Nem szépek, de nagyon finomak voltak. A délutáni szünetben árubeszerző körutamon sikerült még a kozmetikusomhoz is beesnem. Egy függöny választja el a kozmetikát a műkörmös manikűröstől, áthallatszott az ottani beszélgetés. Úristen! Jól felbosszantott a hülye, ostoba locsogás. – Jaj, persze, hogy tegyél rá körömtetkót! Olyan cuki! Mert én nem ilyen voltam régen, sovány és, szoknyás, meg volt hosszú körmöm is, és ez a szín annyira kiemeli az egyéniségemet……bla, bla, bla… Csak szemöldököt szedettem, így nem kellett sokáig élveznem azt az agyatlan szöveget, ami onnan kiszűrődött, de ez is éppen elég volt! Huh!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr362848816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.04.23. 07:22:14

Kozmetikusnál egyszer végighallgattam egy libát amint azt mesélte h leöntötték a kocsijukat valami pörköltszafttal, borzalmas volt, igaz náluk a házban is volt olyan h az egyik lakó beállt a másik parkolóhelyére és kiszúrták az összes kerekét, de az hagyján, mert csak le kellett cserélni a kerekeket, de a zsíros foltot letakarítani az borzalmas volt...

jazoli 2011.04.23. 08:07:19

@anyuss: Én azt enni szoktam. Hülyék. Ezért nem járok én kozmetikushoz:)

-Ani- 2011.04.23. 21:01:26

@anyuss: Sok pasi ilyen helyen szörnyet halna. Hű de sok sötét, butuska él a földön! Fő az ápolt műköröm, ész az meg minek! :)
@jazoli: :)
süti beállítások módosítása