2010.12.21. 10:05 | Szerző: -Ani-

Tegnap este Tóni jelezte, hogy fent van a cikk rólam az interneten, nagyon örültem neki! Éjjel arról álmodtam, hogy a napilapban is megjelent. Reggel első dolgom volt kirohanni a postaládához, de már útközben elcsípett a szomszéd néni és vidáman mesélte, hogy benne vagyok az újságban. Ígéretemhez híven beillesztem a linket, hogy elolvashassátok, és azért az újságot is lefotóztam. Kicsit szégyenlős vagyok, mert mostanában annyit írtam erről az egészről, és még a végén egoistának tűnök majd. Pedig szerény ember vagyok, nem szoktam dicsekedni, a faluban sem tudtak az utolsó pillanatig róla, még arról sem, hogy egyáltalán írok. Szeretném, ha nem írnátok kommentet miután ezt elolvassátok, úgy is tudom, hogy van, aki velem örül, de már tényleg zavarban vagyok.:)
www.vasnepe.hu/cimlapon/20101220_cserhalmi_anna_novellista



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr692529694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.12.21. 10:43:31

Hozzá sem tudok szólni...
Ügyes vagy!

kicsi bogár 2010.12.21. 10:51:49

Igaz azt mondtad, szinte szégyelled... és ne írjunk ide, de írok. Mert nincs miért aggódni, örülünk a szép élményedhez, megérdemelted és rád fért egy kis lelki erő!... Egy pozitiv feltöltés! :) Elolvastam a cikket is!
Nagyon boldog karácsonyt kívánok!

BartiMagdolna 2010.12.21. 13:18:33

Egy ilyen felszólításra, hogy ne írjunk kommentet, már csak bejelentkezem. :P Nagyon örülök, hogy ilyen dolgok történnek veled. Én is elolvastam a cikket is. Áldott, békés karácsonyt kívánok! :)

nemiswan 2010.12.21. 13:26:01

Én is elolvastam,és azért grat,hisz tudod,h örülök :)
Jó lehet az a mese is,amit írsz a kiskutyusról..
pusszz

jenever 2010.12.21. 20:35:06

Gratulálok! :)))) ne légy zavarban, büszkék vagyunk Rád!!! :))

-Ani- 2010.12.21. 22:53:18

Mindenkinek egy nagy puszi! :)

szittyazoli 2010.12.25. 09:02:01

Még egyszer gratulálok:). Innen is nagyon Boldog Karácsonyt Nektek!...és várjuk a kutyás történetet (kutyakérdésben az hiszem többen is érdekeltek és érintettek vagyunk.)

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2010.12.27. 21:55:22

Drága Anikám, a Nagy Karácsonyi Készülődés mellett -és az ünnepek után- most lett egy kis időm szétnézelődni feléd (is).... Visszaolvasgattam, és annyira tetszettek a postok.... az ajándékos-csomagolós-boros, na az különösen! :)
De egyiket sem tudja felülmúlni ez, mert annyira de annyira örülök a sikerednek! Igenis, megérdemelten vagy te abban az újságban, tehát én is szívből gratuláááloook!! :)
Boldog karácsonyt már nem kívánok -mert most már ismét a megszokott hétköznapok a boldogok-, de hasonló örömökben és sikerekben gazdag új évet azt igen!!!!! :)
Puszillak:
-Ági-
süti beállítások módosítása