2010.12.11. 21:15 | Szerző: -Ani-

Délelőtt főzés-sütés, Marci gyógyítgatás. Ebéd után Apci alukált, én kicsit karácsonyi barkácsoltam aztán megérkezett Orsi és egy jót társasoztunk. Ő nyert. Jókat viccelődtünk, hogy mégsem illene megverni az anyós jelöltet már másodszor. :) Közben kávé-tea szünet, süti evés és Orsi kiszúrta a gyönyörű naplementét, azonnal rohantunk fotózni.











A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr882509793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.12.11. 21:30:40

Simán felért egy sarki fénnyel még így is:),hát még élőben de szép lehetett.Ja a filmre régen találtam rá,csak akkor is addig jutottam,hogy na a címe is már jó meg a film is jó biztos.Szerintem pont a sarki fényről kutakodtam én is:).NA és mit alkotattok arra kíváncsi lennék,ja láttam még egy jót amit elfogadnék ajándéknak:),mindjárt mutatom:
www.potifarm.hu/jatek-webaruhaz?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=325&category_id=205
:)Tökjó nem?:)

Törzsvendég:-) 2010.12.11. 21:33:35

Izé,6 éves kortól ajánlott na de felsőkorhatár ugye nincs:).

-Ani- 2010.12.12. 18:34:25

@Törzsvendég:-): Nekem is tetszik, de kicsit drágállom.... bár napelemes motor....hm biztos megéri. És ha mégis van felső korhatár?! :)

Törzsvendég:-) 2010.12.12. 19:07:06

@-Ani-: Hát szerintem is drága,áááá tutira nincs:).

ditlzon 2010.12.16. 14:56:50

gyönyörű színesek ezek a képek! az a látvány jutott róluk eszembe, amit legutóbb csodálhattam korán reggel, Sümegre menet. Káldról ment ki a busz, szemközt a Kissomlyó, távolabb a Rendeki hegy, kicsi köd, de közben halványan sütött a nap. csudálatos volt!

-Ani- 2010.12.16. 21:42:55

@ditlzon: Szóval Te itt jársz a kertek alatt! :))) Itt mentél el előttünk, a telkünk kiér a 84-es útig. Láttalak! :))))

ditlzon 2010.12.17. 10:03:28

@-Ani-: igen-igen, néha elzötyögök arra :-) van, amikor át is visz a busz :-) majd legközelebb integetek :-D
süti beállítások módosítása