2010.11.13. 20:44 | Szerző: -Ani-

Gyönyörű szép idő volt ma. Hazajött délután Tóni Szombathelyről, és hétfőn megy vissza. Mindjárt fotózott egy naplementét, és persze macskázott, kutyázott. Én is tegnap álomszép égboltot láttam reggel, amikor Marcit suliba vittem, sajnos nem volt nálam a gép pedig úgy le kellett volna fotózni. Megfogadtam ezután mindig bedobom a kocsiba a masinát. Gombapaprikást készítettem galuskával ebédre, de azt Tóni nem szereti, ezért kitaláltam, hogy úgyis késő délután érkezik, pizzát sütök vacsorára. Négy hatalmas és különbözőt sütöttem, lefényképeztem, mert olyan szépek, és persze finomak is lettek.
Én mindig úgy készítem, hogy 1kg lisztet meglangyosítok a mikróban, hozzákeverek egy teáskanál sót, egy teáskanál oregánót, frissen őrölök pici borsot, 2cs. szárított élesztőt 6dl langyos vízzel összekeverek, beleteszek 6 evőkanál olívaolajat és ezt hozzákeverem a liszthez, majd kidolgozom addig, míg el nem válik az edény falától, és egy konyharuhával letakarom. Meleg helyen hagyom jó egy órát kelni, míg ki nem akar szaladni a tálból, kicsit meggyúrom, és négyfelé osztom. Kiolajozott pizzaformákba nyújtom, elkészítem a feltéteket és mielőtt bekerül a sütőbe hagyom még egy kicsit kelni.

A sonkást megkentem chili szósszal, ketchuppal, reszelt gépsonkával és gouda-, füstölt sajt keverékével gazdagon megszórtam. Tálon..

A következő sonkásnál kihagytam a chilit, viszont került bele kukorica. Sütés előtt..

A harmadikat megkentem tejföllel, jó vastagon megszórtam juhtúróval, az előbbi sajt mixel megszórtam és szurkáltam bele bacon szalonnából rózsákat. Még sütőformában...

Tálra kitéve....

Az utolsót megkentem ketchuppal, kiraktam csabai szárazkolbász karikákkal, megszórtam kukoricával és jó sok sajttal. Készülőben...

Megsült...

Tálon...

Rengeteg, tulajdonképpen egy pizza négyfelé osztva négy embernek elég ha nem éhesek nagyon.... ezért kell a többit megsütni. Így még reggelire is marad. :)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr612446932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2010.11.14. 05:55:36

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ................Így kora reggel micsoda gyönyörűségeket találok itt!! :)))
Nyámmm, hámmm, bezony, csurog a nyálam..... dobhatnál úgy MZ/X módra (küld.fény.post) erre felénk is valamelyikből!! :)))
Nagyon guszták, és a receptedet eltettem, mert én egyszer már "próbálkoztam" pizzával, deeeeee...... khmmmm.... Szóval nem lett az igazi, no.
Neked mindenesetre gratulálok Anikám, ez mind egy-egy remekmű!!! :)
Puszillak szeretettel:
-Ági-

ditlzon 2010.11.14. 10:18:51

hűűű, de jól néznek ki!! megéheztem! az ablakom épp sarkik nyitva... :-P

nemiswan 2010.11.14. 11:15:15

Gyönyörűek!:) Én ugyan jobban kedvelem a magyaros kajákat,de egyszer meghívhatsz sk készítésű pizzára:)

nemiswan 2010.11.14. 11:20:15

Jah,és az a csaj alábbi képen ,bombanő:) kék pulóper-farmer-csimma:) Nagyon klassz vagy,a legjobb képed szerintem:)

-Ani- 2010.11.14. 16:36:52

Köszi csajok! :)))
süti beállítások módosítása